×

حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها مقدمه‌چینی برای جنگ روانی است

  • کد نوشته: 8129
  • تیر ۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • امام‌جمعه شهرستان سلسله بابیان اینکه حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها مقدمه‌چینی برای تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی است گفت: این جنگ روانی زمانی خنثی می‌شود که بین مردم و مسئولان فاصله وجود نداشته باشد. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سلسله اظهار داشت: خدمت کردن یک فرصت است که […]

    حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها مقدمه‌چینی برای جنگ روانی است
  • امام‌جمعه شهرستان سلسله بابیان اینکه حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها مقدمه‌چینی برای تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی است گفت: این جنگ روانی زمانی خنثی می‌شود که بین مردم و مسئولان فاصله وجود نداشته باشد.

    حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها مقدمه‌چینی برای جنگ روانی است

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سلسله اظهار داشت: خدمت کردن یک فرصت است که باید از این فرصت در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره گرفت.

    وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی آسان به دست نیامده است، در مقطعی خاص نگاه دشمنان جمهوری اسلامی به این بود که جمهوری اسلامی ایران مقبولیت جهانی نداشته باشد.

    امام‌جمعه شهرستان سلسله با اشاره به اینکه نگاه تیزبین ولایت، همت و اراده مردم مانع از این اجماع جهانی شد، عنوان کرد: امروز هم تلاش دشمنان بر این است که با ایجاد ناامنی در کشور بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند.

    وی بابیان اینکه حباب‌های ایجادشده در قیمت‌ها، مقدمه‌چینی برای تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی است بیان کرد: این جنگ روانی زمانی خنثی می‌شود که بین مردم و مسئولان فاصله وجود نداشته باشد.

    حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه امروز باید نگاهمان به مسائل کشور همه‌جانبه باشد تصریح کرد: باید از بخشی نگری و جزئی کار کردن پرهیز کنیم زیرا همه زیر یک پرچم و تحت فرمان ولایت‌فقیه هستیم.

    وی بابیان اینکه اگر هرکسی ساز خود را بزند یقیناً دشمنان به اهداف خود خواهند رسید گفت: باید با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و تبعیت از ولایت‌فقیه با وحدت و انسجام ملی زمینه را برای عرض‌اندام دشمنان جمهوری اسلامی از بین ببریم.

    امام‌جمعه شهرستان سلسله با اشاره به گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شایسته است که فرصت خدمت‌گزاری که به دست ما افتاده است را در راستای جلب رضایت مردم به وجود آوریم تا بتوانیم به مردمی که شایسته خدمت‌رسانی هستند خدمت کنیم.

    گفتنی است در این آیین از زحمات قدرت الله فلاح نژاد فرماندار سابق شهرستان سلسله قدردانی و شریف خسروی ترازک به‌عنوان فرماندار جدید سلسله از سوی وزیر کشور به مدت چهار سال منصوب شد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *