×

حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای سند ۲۰۳۰ بود

  • کد نوشته: 4923
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: برخی مسئولان خوباخته و غرب باور هستند که به مولفه های هویتی ایرانی اسلامی اعتقادی ندارند و حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای سند ۲۰۳۰ بود. به گزارش نیساخبر “بهرام بیرانوند” دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: هر چیزی که برای کشور […]

    حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای سند ۲۰۳۰ بود
  • حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای سند 2030 بود

    دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: برخی مسئولان خوباخته و غرب باور هستند که به مولفه های هویتی ایرانی اسلامی اعتقادی ندارند و حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای سند ۲۰۳۰ بود.

    به گزارش نیساخبر “بهرام بیرانوند” دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: هر چیزی که برای کشور تعهد ایجاد کند باید مورد بررسی و تصویب باشد که سند ۲۰۳۰به عنوان تحول و یکسان سازی نحوه آموزش از پیش دبستانی تا دانشگاه است.

     

    وی اضافه کرد: دولت بی سر و صدا این پروژه را آغاز کرد و به نظر می رسد حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی در راستای اجرای همین سند بود.

    به گفته وی عده ای در تلاش هستند تا کل دنیا و فرهنگ کشورهای مختلف  را از طریق تغییر در نظام آموزشی انجام دهند و به سمت زندگی آمریکایی بروند و این در حالیست که دولت فعلی اراده و  خاکریزی در برابر آمریکا ندارد و نمونه آن در مذاکرات بود که نسبت به آمریکا آغوش باز داشتند.

    بیرانوند تصریح کرد: در این سند قرار است از پیش دبستانی تا مقاطع بالا افراد را تحت آموزش خود قرار دهند و محاسبات مردم را تغییر دهند و افرادی که متوجه شدند اقدام به روشنگری کردند و در همین راستا رهبری بزرگترین روشنگری را انجام داد و گفتند اینجا جمهوری اسلامی است یعنی این کار دور از انتظار است.

    وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی برخی از مدیران می خواهند اقداماتی انجام دهند و متاسف هستیم از این که در میان مسئولان برخی خودباخته و  غرب باورند که به هیچ کدام از مولفه های هویتی ایرانی اسلامی اعتقادی ندارند.

    بیرانوند تصریح کرد: ما این اقدام را خدمت نمی دانیم و مقابله کلمه خدمت، خیانت است چرا که برخی نگاهشان به غرب مثبت است و هر آنچه که خود داریم را کهنه می دانند و آنچه در غرب است را مفید می دانند که این تبلور نوعی نگاه است که عده ای خود باخته در راس امور هستند و در حال ضربه زدن می باشند.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: بازتاب بروجرد

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *