×

حریق اراضی کشاورزی در سلسله؛ ۲ نفر مصدوم شدند

  • کد نوشته: 8201
  • تیر ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: ۳ هکتار از اراضی کشاورزی گردنه ایوان دره سلسله در آتش سوخت و ۲ نفر مصدوم شدند. به گزارش نیساخبر“حمید علیرضایی  از حریق مزارع کشاورزی در شهرستان سلسله خبر داد و اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر حریق مزارع کشاورزی در گردنه ایوان دره سلسله به سامانه ۱۲۵، نیروهای […]

    حریق اراضی کشاورزی در سلسله؛ ۲ نفر مصدوم شدند
  • رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: ۳ هکتار از اراضی کشاورزی گردنه ایوان دره سلسله در آتش سوخت و ۲ نفر مصدوم شدند.

    لرستان| حریق اراضی کشاورزی در سلسله؛ 2 نفر مصدوم شدند

    به گزارش نیساخبر“حمید علیرضایی  از حریق مزارع کشاورزی در شهرستان سلسله خبر داد و اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر حریق مزارع کشاورزی در گردنه ایوان دره سلسله به سامانه ۱۲۵، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: نیروهای شهرستان سلسله اقدامات لازم را در راستای مهار آتش انجام دادند ولی به دلیل گستردگی حریق نیروهای سازمان آتش‌نشانی مرکز استان نیز برای اطفا حریق اعزام شدند.

    رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد عنوان کرد: در این حادثه سه هکتار از مزارع گندم در آتش سوخت و دو نفر از اهالی منطقه که در حال اطفا حریق بودند مصدوم شدند.

    وی با بیان اینکه با تلاش آتش‌نشانان حریق مهار و از گسترش آن جلوگیری شد تصریح کرد: مصدومان حادثه تحویل نیروهای اورژانس ۱۱۵ که در محل حادثه حضور داشتند شدند.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *