×

دادستان سلسله :
حساب مردم فهیم و ولایی سلسله از فریب خوردگان قانون شکن جداست/دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در فضای حقیقی و مجازی ادامه دارد

  • کد نوشته: 14811
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • یونس آزادپور از ادامه روند دستگیری قانون شکنان در جریانات اخیر کهمان خبر دادو گفت : مردم شریف سلسله مردمی فهیم انقلابی و نجیب هستند و حساب این مردم ولایت مدار از فریب خوردگان قانون شکن جداست .

    حساب مردم فهیم و ولایی سلسله از فریب خوردگان قانون شکن جداست/دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در فضای حقیقی و مجازی ادامه دارد
  • دادستان سلسله در ادامه افزود :در طی روزهای گذشته اتفاقاتی در فضای مجازی کانالها و گروههای فعال دراین فضا افتاد که به هیچ وجه زیبنده مردم سلسله نبوده و نیست ومتاسفانه برخی افراد معلوم الحال با نشر تصاویر و مطالبی اقدام به تشویش اذهان عمومی ،نشراکاذیب و خوراک دادن به رسانه های معاند و ضد نظام در جهت تضعیف نظام مقدس اسلامی کردند که دستگاه قضا با تمام توان و تشکیل تیم ویژه اقدام به دستگیری ۶ نفر از مدیران و ادمین های فضای مجازی نموده و امروز هم یک نفر از مدیران گروههای تلگرامی که منتسب به یکی از مسولان شهرستان است دستگیر شده است .
    آزادپور با تاکید بر اقتدار قانون گفت: تمامی افراد (اعم از حقیقی و حقوقی) در هرجایگاه و منصبی در مقابل قانون بایستی پاسخگو باشند ضمنا در مسیر اجرای قانون با هیچ شخصی مماشات نداریم

    دادستان سلسله افزود: بر اساس تحقیقات بعمل آمده برخی از مدیران شهرستانی ذینفع در منطقه کهمان، در درگیری اخیر برخی از قانون شکنان به طرق مختلف، پشت صحنه جریانات اخیر را مدیریت کرده اند! که بزودی تفهیم اتهام و روانه زندان می شوند.
    یونس آزادپور اظهار داشت:
    کهمان سرمایه عمومی و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و تمامی کسانی که با کشیدن سلاح سردو گرم در مقابل کارگروه آزادسازی و مرجع خدوم انتظامی ایستادند و از اجرای احکام قانونی ممانعت نمودند، وپس از هنجارشکنی متواری شده اند، شناسایی و تحت پیگرد بوده و بزودی دستگیر و به اشد مجازات محکوم می شوند.
    ضمنا چنانچه از این پس هر کسی به هر نحوی برای گردشگری در کهمان مزاحمت ایجاد نماید، در زمره مخلان نظم امنیت عمومی قراردارند و در چارچوب قانون قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد .
    دادستان سلسله بهربرداری کانالها و شبکه های معاند نظام و خدشه دار شدن چهره انقلابی مردم شریف سلسله را نتیجه قانون شکنی و تخلف برخی از مدیران گروهها و کانالهای فضای مجازی دانست و افزود:
    این کانالها با ایجاد تنش نشر اکاذیب آب به آسیاب دشمن ریختند و بدون شک دستگاه قضا برخوردی قانونی با آنها خواهد نمود .
    ولی با اشاره به اینکه تا کنون در این خصوص ۶ نفر روانه زندان شده اند، در ادامه افزود: امروز هم مدیر یک گروه تلگرامی که منتسب به یکی از مسولین است دستگیر و پس از تفهیم اتهام روانه زندان خواهد شد .
    یونس آزادپور با هشدار جدی به همه فعالان در فضای مجازی هرگونه توهین تهمت و نشر اکاذیب را قانون شکنی دانست و گفت: با همکاری گروه ویژه شناسایی و پس از بازداشت روانه بازداشتگاه خواهند شد

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *