×

دکتر کوشکی:
حضور گسترده در انتخابات منشأ قدرت نرم نظام در معادلات جهانی است

  • کد نوشته: 11987
  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • حضور گسترده و حداکثری مردم پای صندوق های رأی منشأ قدرت نرم نظام در معادلات منطقه ای و جهانی است.

    حضور گسترده در انتخابات منشأ قدرت نرم نظام در معادلات جهانی است
  • دکتر محمدصادق کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و کارشناس امور سیاسی  با بیان اینکه حضور پرشور مردمی در انتخابات دوم اسفندماه اثرات سازنده و بلند مدت در سیاست های داخلی و خارجی جمهوری اسلامی خواهد داشت، گفت: حضور آگاهانه آحاد جامعه در انتخابات به لحاظ کمی و کیفی موجب می شود جایگاه ایران در نظام بین الملل ارتقاء پیدا کرده و دست کشور برای پیشبرد اهداف مدنظر در ابعاد منطقه ای و بین المللی باز شود.

    وی افزود: البته این حضور فراگیر در ابعاد داخلی نیز همچون سنوات گذشته روابط بین جامعه و حاکمیت را بهتر کرده و موجب تسهیل همکاریها فی مابین دولت و مجلس و مردم می گردد.
    استاد دانشگاه تهران در ادامه با بیان ویژگی های یک نماینده خوب، اظهارداشت: یک نماینده خوب و اصلح کسی است که وظایف قانونی خود نسبت به امر نمایندگی و رسالت خطیرش نسبت به جامعه و مردم و انقلاب را به خوبی بشناسد و به آن به نحوی شایسته و خداپسندانه عمل کند.
    وی اضافه کرد: علاوه براین حس مسئولیت پذیری، تعهد، تخصص، روحیه جهادی، بصیرت، شجاع بودن، پاکدستی و به تمام معنا انقلابی بودن از دیگر ویژگی هایی است که یک داوطلب ورود به مجلس باید داشته باشد.
    کارشناس امور سیاسی و مطالعات بین الملل در پایان با تأکید بر نقش مهم فرهیختگان و دانشگاهیان در آگاه سازی و بصیرت بخشی به جامعه در خصوص انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، خاطر نشان کرد: فرهیختگان و دانشجویان و صاحب نظران علمی و دانشگاهی کسانی هستند که عمیق ترین درک را در مقوله انتخابات باید داشته باشند و البته عمده موارد خودشان جزو توجیه کنندگان و ترغیب کنندگان مخاطبان خود برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی هستند.
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *