×

حماسه ۹ دی پشتیبانی مردم از ولایت را ثابت کرد

  • کد نوشته: 14381
  • دی ۸, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: حماسه ۹ دی نشان داد مردم ایران همواره حامی و پشتیبان حریم انقلاب و ولایت هستند.

    حماسه ۹ دی پشتیبانی مردم از ولایت را ثابت کرد
  • سرهنگ محمود یوسفوند روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: ملت ایران ۹ دی ماه ۸۸ حماسه بزرگی آفریدند و دشمنان را که برای این انقلاب و نظام نقشه شوم کشیده بودند ناامید کردند.

    وی اظهار داشت: حرکت مردمی نهم دی ماه نشان بصیرت انقلابی و غیرت دینی ملت ایران بود که باعث دفع فتنه بدون دادن امتیاز به فتنه گران شد.

    وی تصریح کرد: مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ باعث شد جریان فتنه، نفاق پنهان خود را بیش از بیش آشکار کند بنابراین ۹ دی فریاد مردم انقلابی بر خواص بی بصیرت بود.

    سرهنگ یوسفوند با اشاره به اینکه فتنه‌گران همواره به دنبال شکست ایران بوده‌اند تاکید کرد: ملت ایران فارغ از هرگونه گرایش دینی و سیاسی، همواره برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده‌ است.

    وی با تاکید بر ضرورت نگاه انقلابی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی ادامه داد: همزمان با دهه بصیرت برنامه های مختلفی از جمله نشست های بصیرتی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، راه اندازی پویش مردمی ” سپاس پرستار”، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه شهید سلیمانی، گلباران غبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و یادواره شهدا تحت عنوان “شهدا آبروی محله” در سلسله برگزار می شود.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر با اشاره به ناآگاهی برخی نوجوانان و جوانان از برکات ۹ دی گفت: برخی دستاوردهای انقلاب به خوبی برای ملت ایران و نسل جوان تبیین نشده است که باید با نشست های مختلف در مساجد، آنان را با این موارد آشنا کنیم.

    ۹ دی ماه ۸۸ مردم ایران در پاسخ به اهانت حرمت شکنان عاشورا به خیابان آمدند و حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *