×

حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی است

  • فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: در حقیقت حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی بوده و مردم و مسئولان همگی پای کار بیایند. به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر  ضمن تبریک سال جدید و نام گذاری امسال به سال […]

    حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی است
  • مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: در حقیقت حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی بوده و مردم و مسئولان همگی پای کار بیایند.


    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر  ضمن تبریک سال جدید و نام گذاری امسال به سال حمایت از تولید ملی از طرف امام خامنه‌ای گفت: تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال زایی و کارآفرینی خواهد بود وسبب کاهش نرخ تورم میشود.

    وی با اشاره به فرهنگ استفاده از کالا‌های داخلی تصریح کرد: فرهنگ استفاده از کالا‌های داخلی باید باید در بین مردم گسترش یافته و این در جامعه جا بیافتد اگر جنس ایرانی از لحاظ کیفیت پایین‌تر از مشابه خارجی بوده، ولی برای حمایت از کارگران باید از آن استفاده کنیم.

    مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به وابستگی به کالا‌های خارجی عنوان کرد: باید تولید داخلی و ملی را افزایش داده و وابستگی کشور را به کالا‌های خارجی کمتر کرده تا اقتصاد داخلی مقاوم‌تر شده البته در این مسیر مشکلات و سختی‌های بسیاری وجود دارد، اما همۀ این مشکلات با ایستادگی و مقاومت ملت ایران حل خواهد شد.

    وی با توجه به عامل اصلی بیکاری در کشور افزود: قاچاق کالا عامل اصلی بیکاری و رکورد در کشور بوده بایستی به نوعی اقدام کرده که مصرف کالا‌های قاچاق به عنوان ضد فرهنگ محسوب شده لذا مسئولان برای جلوگیری از قاچاق کالا تمهیدات ویژه‌ای در دستور کار قرار داده و توان رقابت را به تولید کننده داخلی بدهند.
    عبدلی با اشاره به مزیت‌های کالای ایرانی گفت: یکی از مزیت‌های جانبی کالای ایرانی این است که ما با حمایت از آن توانسته قشر جوان جامعه را نیز حمایت کرده و ارتقای تولیدات داخلی به انگیزه بخشی جوانان مستعد و تحصیل کرده ایران اسلامی منجر شده و از مسئولان انتظار داریم واردات خارجی را تنگ‌تر کرده و به جای آن از تولید کننده ایرانی حمایت کرده همچنین از مردم انتظار داشته تا حمایت از کالای ایرانی را رعایت کنند.
    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *