×

خریدهای دولتی از کالای ایرانی باشد/برخی دائماً «آیه یاس»می‌خوانند

  • کد نوشته: 7802
  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: باید خریدهای دولتی در دستگاه‌های استان ایرانی باشد.   به گزارش نیساخبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در شورای اداری لرستان در سخنانی بابیان اینکه ماه رجب ماه ولادت سه امام معصوم و عید مبعث است اظهار داشت: امسال ما شاهد آرامش، طمأنینه و دل‌خوشی همه مردم بودیم. […]

    خریدهای دولتی از کالای ایرانی باشد/برخی دائماً «آیه یاس»می‌خوانند
  • خریدهای دولتی از کالای ایرانی باشد/برخی دائماً «آیه یاس»می‌خوانند

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: باید خریدهای دولتی در دستگاه‌های استان ایرانی باشد.

     

    به گزارش نیساخبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در شورای اداری لرستان در سخنانی بابیان اینکه ماه رجب ماه ولادت سه امام معصوم و عید مبعث است اظهار داشت: امسال ما شاهد آرامش، طمأنینه و دل‌خوشی همه مردم بودیم.

    رجب ماه خودسازی و معنویت

    وی بابیان اینکه امسال شاهد افزایش مسافران و مهمانان نوروزی در استان بودیم که بسیار چشمگیر بوده و رضایتمندی خوبی مسافران داشتند افزود: از همه‌کسانی که در این ایام نوروز تلاش کردند و این بستر را فراهم کردند تقدیر می‌کنم.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امسال آغاز سال شمسی و قمری تقارن یافته با آغاز سال سیر و سلوک معنوی، گفت: بسیاری از علما، عرفا و بزرگان که سال سیر و سلوک دارند ماه رجب را آغاز سال سیر و سلوک قرار می‌دهند، به همین جهت در روایات ماه رجب از یک فضیلت و مزیتی برخوردار است.

    آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه ماه رجب به‌عنوان ماه ریزش سرشار از رحمت الهی، خودسازی، معنویت و توشه برداشتن برای زندگی اصلی است، افزود: برکات ماه رجب فراوان است و مهم‌ترین مسئله در این ماه این است که به سمت معنویت گرایش پیدا کنیم.

    وی بابیان اینکه دنیا می‌گذرد و همه این ابزار، موقعیت‌ها، مناصب و امکانات از بین رفتنی است اما آنچه برای انسان باقی می‌ماند معنویت است، افزود: در دعاهای ما آمده است که در ماه رجب از خداوند سه چیز را مسئلت کنید، نخست صبر شاکرین، دوم عمل خائفین، سوم یقین عبادت‌کنندگان.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: درواقع ماه رجب ماه گرفتن دعوت‌نامه ماه ضیافت الهی (رمضان) است.

    مخاطب شعار سال مردم و مسئولان هستند

    آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار امسال بیان داشت: اولین اثر این نام‌گذاری حفظ انقلاب و نظام از خطرات دشمن است.

    وی با تأکید بر اینکه همچنین با این نام‌گذاری توجه به نقاط حساس کشور جلب می‌شود افزود: اگر این‌همه فشار اقتصادی تأثیر نکرده یا اثر آن ناچیز بوده به دلیل همین توجه دیده بان اصلی نظام یعنی مقام معظم رهبری بوده است که هشدارهای لازم را داد و دشمن فهمید دیده‌بانی در این نظام وجود دارد.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که به همه مشکلات غلبه می‌یابیم و حل همه مشکلات هم به دست خودمان است تصریح کرد: مشکلات استان را خودمان باید حل کنیم و تمام مشکلات استان قابل‌حل است.

    آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری همه توان برای تحقق شعار سال بیان داشت: باید به این مطلب فکر کنیم که سهم من از تحقق شعار سال چه بوده است.

    وی با تأکید بر اینکه مخاطب شعار امسال مسئولان و مردم هستند گفت: مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سه ضلع شعار سال هستند.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه باید با به‌کارگیری همه تلاش، توان، همت و انگیزه برای تحقق شعار سال حرکت کنیم گفت: وقتی انگیزه و باور باشد امید به حل مشکلات بالا خواهد رفت.

    ضرورت استقبال مدیران از طرح «شمیم خدمت»

    آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه برخی دائماً آیه یاس می‌خوانند و آینده تاریکی را برای استان می‌بینند گفت: این نشانه این است که خودشان انگیزه و اعتمادبه‌نفس ندارند.

    وی بابیان اینکه رهبری همواره آینده درخشانی را برای کشور ترسیم می‌کند و به حمدالله به آن آینده هم ما داریم دسترسی پیدا می‌کنیم گفت: برای تحقق شعار سال هم مردم و هم مسئولین وظایفی دارند.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه اولین قدم سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و جهت‌دهی کارها، منابع و اعتبارات به سمت کالای ایرانی است گفت: واقعاً خریدهای دولتی از کالای ایرانی باشد و باید برای استفاده از کالای ایرانی تشویق کنیم و ترغیب کنیم.

    آیت‌الله میرعمادی با طرح این سؤال که آیا ما استقلال اقتصادی می‌خواهیم یا نه؟ گفت: ما استقلال سیاسی را خواستیم و به دست گرفتیم و اگر استقلال اقتصادی می‌خواهیم باید به حمایت از کالای ایرانی بپردازیم و هزینه استقلال اقتصادی را بدهیم.

    وی بابیان اینکه این امر نیاز به روحیه جهادی، تحمل، تلاش و کار دارد تصریح کرد: طرحی را در نماز جمعه پیاده کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و آن «شمیم خدمت» بود.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه این طرح برای پاسخگویی مستقیم مسئولان به مردم در نماز جمعه بود گفت: جا دارد از مدیرانی که همت کردند از این طرح حمایت کردند و آن را اجرایی کردند تقدیر کنیم.

    آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه در اجرای این طرح برخی عزیزان آن اهتمام جدی که باید را نداشته‌اند، یا معاونین و کارمندان خود را می‌فرستند و مردم اعتراض دارند گفت: انتظار داریم شما مدیران این طرح را استقبال کنید و ارتباط مستقیم داشته باشید چراکه دستگاه‌ها می‌توانند خدمات خود را هم ارائه کنند.

    انتهای پیام/

     

    منبع:مهر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *