×

ویژه انتخابات 98 ؛
خلق حماسه ای کم نظیر در تاریخ سیاسی سلسله

  • اسفند ۲, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مردم شهرستان سلسله با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رای حماسه ای کم نظیر را در تاریخ سیاسی این شهرستان رقم زدند.

    خلق حماسه ای کم نظیر در تاریخ سیاسی سلسله
  • اغراق نیست اگر بگوییم که ما ایرانی ها خالق حماسه های بی نظیریم، سند این ادعا حماسه های سیاسی روی داده طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
    این روزها باز هم دشمنان ایران ناتوان تر از همیشه منتظر خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انتخابات کشورمان هستند، حماسه ای که نتیجه آن دشمنان را مایوس تر از پیش خواهد کرد.
    خلق این حماسه بی نظیر امروز آغاز شده و به زودی پس از خلق حماسه همدلی و مشارکت ملت در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی دیگر در تاریخ سیاسی کشور رقم خواهد خورد.
    امروز نیز در تاریخ انتخابات کشور اگر چه وجود طیف های فکری و سلیقه های گوناگون بر شور و هیجان انتخابات افزوده و تنور آن را داغ تر کرده اما آن چه از منظر داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است، وحدت کلمه و اتفاق نظر ملت ایران در پیشبرد اهداف بلند مدت است، اهدافی که قطعا آینده سیاسی ملت را از دو بعد داخلی و خارجی رقم خواهد زد و بر اقتدار کشورمان بیش از پیش خواهد افزود.
    هر ایرانی امروز باید بداند که با رای خود مرزهای کشور را از نفوذ بیگانگان مستحکم تر خواهد کرد و بر اقتدار و ابهت ایران در چشم جهانیان بیش از پیش خواهد افزود.
    ایرانی باید امروز بداند که هر رای که به صندوق انداخته می شود، دستاوردی برای کشور به همراه خواهد داشت، دستاوردی که حاصل آن عزت، اقتدار، امنیت، اعتبار، جایگاه جهانی و آبروی کشور در چشم جهانیان است.
    امروز ایران برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری به ملتی بابصیرت نیاز دارد، ملتی که با حضور گسترده، سالم و پر شور و شعور، کشور و نظام را در مقابل نفوذ و دست درازی دشمنان بیمه کند.
    امروز ایران به فضای انتخاباتی سالم و ملتی بابصیرت و جامعه ای به دور از نفاق و هرج و مرج نیاز دارد تا دشمن نتواند حوادثی همچون فتنه ۸۸ را در کشور پیاده کند.
    بی شک با بلوغ سیاسی و فرهنگی که در ملت ایجاد شده و با آگاهی مردم از اهداف دشمنان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، گسترده، پر شور، عقلانی و انقلابی و در جهت تحکیم پایه های انقلاب اسلامی، نظام ولایت فقیه، وحدت و یکپارچگی ملت و اقتدار و عزت کشور خواهیم بود و دشمنان قسم خورده این انقلاب را مایوس تر و ناامیدتر از همیشه خواهیم کرد.

    در شهرستان سلسله امروز از نخستین ساعات ابتدایی صبح مردم با حضور گسترده و پرشور در شعبات اخذ رای آمده اند تا حماسه ای بی نظیر را در تاریخ سیاسی این شهرستان ثبت نمایند.

    رای اولی های شهرستان نیز امروز با تکاپو و اشتیاق بیشتری در شعبات اخذ رای حضور دارند چرا که قرار است اولین برگ حضور سیاسی خود را در تاریخ انتخابات کشور ثبت کنند.
    یکی از این رای اولی ها که با شور و حرارت به همراه جمعی از دوستان خود به یکی از شعبات اخذ رای مراجعه کرده در این باره می گوید: یکی از بهترین حس هایی که تاکنون تجربه کرده ام حس اثرگذاری در آینده کشور و شهرم است.
    اشکان ندری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می توانم در انتخابات شرکت کنم، احساس می کنم در جامعه دارای ارزش هستم و می توانم میزان شعور سیاسی خود را بسنجم و آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کنم.
    این رای اولی الشتری می گوید:سعی کرده ام که به برنامه ها و اهداف تمامی نامزدها فکر کنم و آن کسی را که دارای اهداف بهتر و موثرتری است انتخاب کنم.

    وی عنوان کرد: شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است، کشور ما دشمنان زیادی در دنیا دارد که منتظرند امثال من پشت انقلاب را خالی کنیم تا آن ها بر کشورمان سلطه پیدا کنند.
    ندری تصریح کرد: امیدوارم نامزدها به وعده هایی که می دهند عمل کنند تا امثال من که تازه به جمع رای دهندگان اضافه شده ایم و برای آینده شهر و کشورمان تصمیم سیاسی می گیریم را دلسرد نکنند.
    این جوان الشتری افزود: شور و هیجانات و حضور جوانان در انتخابات و موثر بودن آنها به دنیا نشان می دهد که ایرانیان در سرنوشت کشور خود دخیل هستند و انتخاب اکثریت هرچه باشد قطعا مورد رضایت همگان خواهد بود.

    هنوز که ساعاتی از ظهر می گذرد نه تنها صفوف رای گیری خلوت نشده اند بلکه هر لحظه بر شمار رای دهندگان نیز افزوده می شود.
    از نکات قابل توجه این حماسه سیاسی، حضور والدین به همراه فرزندان خود در شعب اخذ رای است، والدینی که با سپردن برگه های حاوی رای خود به دست فرزندان کوچکشان از هم اکنون مشق حضور و همدلی و حساسیت نسبت به سرنوشت را به آنها می آموزند.
    یکی از بانوانی که فرزند شیرخوار خود را در آغوش گرفته و در حال انداختن برگه رای خود به صندوق است در این باره اظهار داشت: به عنوان یک مادر بر خودم واجب می دانم که نسبت به آینده فرزندم حساس باشم چرا که رای من به طور قطع در آینده و نحوه زندگی فرزندم تاثیر خواهد گذاشت.
    سمیه حسنوند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور گسترده در انتخابات عنوان کرد: اینکه به چه کسی رای می دهیم یک حق شخصی است اما رای دادن واجب است و در صورت ادا نکردن این فریضه حتما باید در آخرت جوابگو باشیم.
    وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات لبیک به مقام معظم رهبری است و جهانیان با این حضور پرشور مردم درخواهند یافت که ملت ایران همواره پشتیبان رهبر و نظام خود هستند.
    یکی از جوانان رای اولی نیز که به همراه دوستان خود در یکی از شعب اخذ رای حاضر شده در حالی که با برگه رای خود عکس سلفی می گیرد با هیجان خاصی می گوید: درسته رای اولی هستم و برای نخستین بار است که در سرنوشت سیاسی کشورم نقش دارم اما احساس می کنم که رای امثال من و حضور ما پای صندوق ها در چشم دشمنان تاثیرگذارتر است.
    حامد علی نژاد عنوان کرد: رای و حضور جوانان، پشتوانه ای محکم برای نظام است، اینکه به چه کسی رای می دهیم به شعور و بلوغ سیاسی مان باز می گردد اما اینکه حتما رای بدهیم جنبه با اهمیت تر دیگری است چرا که دشمنان را از اندیشه ایجاد سیاه نمایی و تفرقه در کشور ناامید خواهد کرد.
    وی افزود: امروز اگر کسی در خانه بماند و رای ندهد باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد چراکه به سرنوشت خود تنها پشت نکرده بلکه نسبت به سرنوشت یک ملت بی تفاوت بوده است.
    پیرمردی نیز حضور خود را به عشق سردار دلها و ارادت به ولایت فقیه عنوان می کند و می گوید: از روزی که به خاطر دارم و واجد شرایط رای دادن بوده ام تقریبا در تمامی انتخابات ها شرکت کرده ام.

    وی می افزاید: دلیلی ندارد که به خاطر مسائل و مشکلات اقتصادی موجود به سرنوشت کشور پشت کنیم چرا که دشمن همین را می خواهد.

    این پیرمرد الشتری که به گفته خودش سواد خواندن و نوشتن ندارد، می گوید: حضور جوانان در انتخابات بسیار موثرتر از ما سالخورده هاست چرا که دشمنان کشور وقتی آنها را در سرنوشت سیاسی خود دخیل و مشتاق می بینند، نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند برای همین امروز همه خانواده ام راکه دارای شرایط هستند ملزم به رای دادن نموده ام.

    فرماندار سلسله با اشاره به بارش برف در روز گذشته در شهرستان و با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در امر برگزاری انتخابات شهرستان وجود ندارد، اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی از محل شعبات اخذ رای در مناطق برف گیر شهرستان و بازگشایی مسیرهای مربوطه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، خوشبختانه هیچگونه خللی در امر برگزاری انتخابات در روستاهای دورافتاده شهرستان ایجاد نشده و همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان فراهم است.

    شریف خسروی با اشاره به اختصاص ۸۳ صندوق برای جمع آوری آرای مردم شهرستان، عنوان کرد: از این تعداد، ۶۱ صندوق به بخش مرکزی و ۲۲ صندوق نیز به بخش فیروزآباد اختصاص داده شده است.

    خسروی با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در شهرستان، ادامه داد: خوشبختانه با وجود بارش برف، تمامی سیستم های مخابراتی باز است و هیچگونه شعبه آفلاینی در سطح شهرستان وجود ندارد.

    وی با تاکید بر اینکه تعرفه به مقدار لازم و بیش از نیاز در شهرستان فراهم است، عنوان کرد: تمامی تعرفه های اختصاص داده شده به شهرستان بر اساس تصمیم هیات نظارت و تایید هیات اجرایی در بین شعب توزیع شده و در صورت نیاز به تعرفه، از استان درخواست خواهد شد.

    فرماندار سلسله با اشاره به اینکه همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در شهرستان فراهم شده افزود: اجازه نخواهیم داد مسئله ای در امر برگزاری شایسته انتخابات به وجود آید.

    وی با درخواست از مردم برای حضور در شعب اخذ رای در ساعات اولیه رای گیری، بیان کرد: ملاک راه یافتن به مجلس شورای اسلامی براساس فرموده امام راحل(ره) «میزان رای ملت است» و لذا به مردم شریف شهرستان توصیه می کنیم که فریفته جوسازی های موجود در فضای مجازی نشوند.

    خسروی گفت: بی شک مشارکت اقشار مختلف مردم آگاه، بصیر و هوشیار شهرستان، بار دیگر حماسه ماندگار سیاسی در تاریخ شهرستان خلق خواهد کردو به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.

    شهرستان های سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و به صورت مشترک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *