×

رقابت هنرمندان رضوی در کوهدشت؛
 خوشنویسان لرستان مناقب شمس‌الشموس را کتابت کردند

  • کد نوشته: 10456
  • آبان ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت با بیان اینکه سوگواره استانی خوشنویسی امام‌رضا(ع) در این شهرستان به‌همت انجمن خوشنویسان کوهدشت برگزار شده‌است، عنوان کرد: در این سوگواره خوشنویسی ۲۵هنرمند به‌صورت حضوری  به رقابت پرداختند و در نهایت از هفت هنرمند که حائز آثار برتر شده‌بودند، تجلیل به‌عمل آمد.

     خوشنویسان لرستان مناقب شمس‌الشموس را کتابت کردند
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت از برگزاری سوگواره استانی خوشنویسی در این شهرستان خبر داد و گفت: هنرمندان خوشنویس احادیث و اشعاری را با محوریت امام‌رضا(ع) کتابت کردند.

    به گزارش نیساخبر“عزت جعفری  اظهار داشت: سوگواره استانی خوشنویسی امام‌رضا(ع) روز گذشته با حضور محمدعلی کاروان شاعر آئینی کشور و با اجرای محمدامین فردوس، شاعر و شعرخوان آئینی کشور در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

    وی با بیان اینکه سوگواره استانی خوشنویسی با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های هنری و تولید آثار فاخر در زمینه خوشنویسی برگزار شده‌است، افزود: شهرستان کوهدشت ظرفیت بزرگی در خوشنویسی لرستان و کشور دارد و بسیاری از هنرمندان خوشنویسی این شهرستان حائز رتبه‌های برتر در سطح استانی و ملی شده‌اند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت با بیان اینکه سوگواره استانی خوشنویسی امام‌رضا(ع) در این شهرستان به‌همت انجمن خوشنویسان کوهدشت برگزار شده‌است، عنوان کرد: در این سوگواره خوشنویسی ۲۵هنرمند به‌صورت حضوری  به رقابت پرداختند و در نهایت از هفت هنرمند که حائز آثار برتر شده‌بودند، تجلیل به‌عمل آمد.

    وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت سال‌های گذشته میزبان جشنواره خوشنویسی سلسله‌الذهب در ایام دهه کرامت بوده‌است، بیان کرد: در سوگواره استانی خوشنویسی امام‌رضا(ع) هنرمندان خوشنویس احادیث و اشعاری را با محوریت شمس‌الشموس و با خط نستعلیق کتابت کردند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *