×

سردار کشکولی؛
دبیرخانه‌ صیانت از قهرمانان و الگوپروری راه‌اندازی شود

  • آذر ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که دبیرخانه‌ای با هدف صیانت از قهرمانان و الگوپروری راه‌اندازی شود، گفت: لیستی از قهرمانان استان تهیه شود تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و نگاه فراجناحی در خصوص این مهم گام‌‌های محکم و اساسی برداشته شود.

    دبیرخانه‌ صیانت از قهرمانان و الگوپروری راه‌اندازی شود
  • به گزارش نیساخبر” مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پنج‌شنبه، بیست و هشتم آذر در جلسه هیئت اندیشه‌ورزی سازمان بسیج ورزشکاران لرستان که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی به چنان اقتداری در جهان رسیده که دشمن تلاش می‌کند از هر دری وارد شده و به آن ضربه بزند که آخرین این اقدامات تحریم اقتصادی و اغتشاشات کور و بی‌هدف است.

    وی افزود: در فتنه اخیر دشمن به تاکتیک جمع‌آوری و ساماندهی مارکسیست‌های سابق، منافقین و سلطنت‌طلبان روی آورده است که البته دست این‌گونه افراد برای مردم سال‌هاست رو شده و اعتبار و آبرویی در جامعه ندارند.

    کشکولی اضافه کرد: مردم نجیب کشور اگرچه معترض هستند اما این اعتراض نسبت به عملکرد مسئولان است نه اصل نظام و دلیل آن این است که بعد از صدها سال مردم کشور معنای آزادی را به معنای واقعی چشیده اند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از راه های حل مشکلات کشور را توجه ویژه به امر ورزش دانست و گفت: فارغ از نوع نگاه و گرایش افراد همه متخصصان این حوزه باید در جلسات اندیشه‌ورزی به جهت حل مشکلات و چالش‌های پیش‌روی ورزش استان شرکت کرده و از تجربیات ارزنده آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره گرفت.

    وی ادامه داد: ورزشکاران شخصیت‌های بزرگ جامعه هستند و همه می‌دانیم که بزرگ بودن هزینه دارد از این‌رو باید نقش خود به‌عنوان یک الگو را در جامعه درک کند.

    وی با بیان این‌که دبیرخانه‌ای با هدف صیانت از قهرمانان و الگوپروری راه‌اندازی شود، ادامه داد: لیستی از قهرمانان استان تهیه شود تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و نگاه فراجناحی در خصوص این مهم گام‌‌های محکم و اساسی برداشته شود و در این میان مجموعه سپاه استان هم ‌در حد توان خود از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

    کشکولی گفت: امسال ساخت شش استخر در شهرهای مختلف استان در دستور کار قرار دارد همچنین علی‌رغم در اختیار داشتن ۷۵ سالن ورزشی، ساخت این‌گونه اماکن حتی در دورترین نقاط استان نیز در دستور کار است.

    وی با بیان این‌که درهای اماکن‌ ورزشی متعلق به سپاه استان به روی همه مردم باز است، افزود: در این جهت جوانان مناطق حاشیه شهرها و کمتربرخوردار، با ارائه معرفی‌نامه از سوی پایگاه مقاومت محلات خود می‌تواند به‌صورت نیم‌بها از امکانات سپاه استفاده کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *