×

درخشش بانوان سپاه لرستان در مسابقات قرآن کریم

  • دی ۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیروهای مسلح پاسدار پروین آزادبخت و زهرا خدایی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و پنجم در رشته مفاهیم و نکات تفسیری قرآن کریم شده‌اند.

    درخشش بانوان سپاه لرستان در مسابقات قرآن کریم
  • آیت دولت پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره گیری از نورانیت کلام الهی و تعمیق معارف آن در تاروپود سازمان و کارکنان آن، توجه به برنامه‌های هدفمند قرآنی و تربیت کادر مانوس با قرآن همواره مورد‌نظر است.

    وی افزود: بی‌گمان نقش بی‌بدیل پرچمداران قرآنی در ترویج فرهنگ این کلام الهی و توسعه معنویت در نهاد مقدس سپاه قابل توجه بوده و تکریم و تجلیل از آنها ضروری است چرا که یکی از جلوه‌های مهم رواج گفتمان قرآنی و هدایت بخش کلام الله در این نهاد مقدس هستند.

    مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیروهای مسلح بیان کرد:  برای این مسابقات دو نفر از خواهران منتخب استانی شدند که در سطح کشور نیز خوش درخشیدند.

    وی با اشاره به کسب رتبه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیروهای مسلح گفت: پاسدار پروین آزادبخت و زهرا خدایی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و پنجم در رشته مفاهیم و نکات تفسیری قرآن کریم شده‌اند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *