×

در پی واکنش اهانت‌های بی شرمانه ترامپ صورت گرفت تجمع اعتراض آمیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد

  • مهر ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • اهانت‌های بی‌شرمانه رئیس جمهور آمریکا و جعل وقیحانه مسائل تاریخی و زیر سؤال بردن مسائل هویتی جمهوری اسلامی بلاخص تغییر پسوند خلیج فارس توسط رئیس جمهور آمریکا،اعتراض کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد را در پی داشت. به گزارش نیساخبر، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد عصر امروز همزمان با […]

    در پی واکنش اهانت‌های بی شرمانه ترامپ صورت گرفت تجمع اعتراض آمیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد
  • اهانت‌های بی‌شرمانه رئیس جمهور آمریکا و جعل وقیحانه مسائل تاریخی و زیر سؤال بردن مسائل هویتی جمهوری اسلامی بلاخص تغییر پسوند خلیج فارس توسط رئیس جمهور آمریکا،اعتراض کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد را در پی داشت.

    به گزارش نیساخبر، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد عصر امروز همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور باراهپیمایی خود از مسجد تا دانشکده علوم پایه و تجمع در روبروی این دانشکده، انزجار و خشم خود را از سخنان رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

    شرکت کنندگان در این راهپیمایی صدای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد طنین انداز کردند.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: در حمایت از مسئولین بلند پایه نظام خصوصاً حمایت از مواضع انقلابی و مواضع مجاهدانه رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن رئیس جمهور آمریکا این تجمع اعتراض آمیز امروز برگزار شد.

    وی افزود: در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا یک سری مواضع بچه‌گانه و مواضع دیکتاتورمعابانه و ضدحقوق بشر در مورد جامعه ایران دشاهد بودیم که به صورت کاملا مغضانه مطرح شد.

    مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با بیان اینکه انرژی هسته ای حق مسلم نه تنها مردم ایران بلکه حق مسلم همه آحاد دنیا است، افزود: هیچ کسی نمی‌تواند حق طبیعی مردم را سلب کند،لذا انرژی صلح آمیز هسته‌ای به‌عنوان یکی از نعمت‌های الهی، باید در دست همهٔ بشر قرار بگیرد.

    قدرتی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران به‌عنوان پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند،لذا وظیفه داریم که از سپاه پاسداران حمایت کنیم.

    قدرتی به دولتمردان متذکر شد: طبق مواضع مقام معظم رهبری پیش بروند و مواضع مقام معظم رهبری به‌عنوان سرلوحه خودشان قرار بدهند.

    وی خاطر نشان کرد: توصیه من به دانشجوها و اساتید دانشگاه‌های کشور و آزاد اسلامی این است که در دفاع و حمایت از مواضع مقام معظم رهبری در مقابل یاوه گویی‌های استکبار خصوصا آمریکا و اسرائیل بایستند.

    بهروز دوستی نماینده ریاست عالیه دانشگاه در حیات نظارت بر تشکل‌های استان لرستان نیز در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: هدف اصلی تجمع محکومیت سیاست‌های استکباری و در واقعه انحصارطلبانهٔ دولت آمریکاست، که در طول تاریخ به فکر استعمار دیگر بوده است.

    وی افزود:در برابر سیاست‌های استکبار طلبانه آمریکا باید موضع شفاف و روشنی داشته باشیم.

    دوستی گفت:آمریکا می‌خواهد ملت ایران را به انزوا بکشاند و در جنبه‌های مختلف به حکومت و ملت ایران ضربه وارد کند.

    وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان به‌عنوان قشر سراسر جامعه به‌حساب می‌آیند،لذا باید موضع‌گیری شفاف در ارتباط با صحبت‌های سخیف و درون‌مایه رئیس‌جمهور آمریکا داشته باشند.

    دوستی به تعداد تشکل‌های دانشجویی استان اشاره کرد و گفت:چهار تشکل و دو هیات مذهبی در واحد خرم‌آباد و چهار تشکل و دو هیئت مذهبی در واحد بروجرد،دو تشکل و یک هیئت مذهبی در واحد دورود و دو تشکل و یک هیئت مذهبی مجموع تشکل‌های استان لرستان هستند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *