×

در کارگروه محرومیت زدایی با محوریت اشتغالزایی مطرح شد؛ اعطای تسهیلات به بیش از ۲۰۰ کارآفرین و مددجو

  • اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   کارفرمایان و کارآفرینان برتر وموفقی که بتوانند حداقل برای ۵ نفر ایجاد شغل نمایند جهت دریافت وام به کمیته امداد معرفی می شوند. به گزارش نیساخبر“صبح روز جمعه محمد رضا ملکشاهی راد،نماینده مردم خرم آباد و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،مدیر عامل شرکت توزیع برق و رئیس کمیته امداد لرستان در […]

    در کارگروه محرومیت زدایی با محوریت اشتغالزایی مطرح شد؛ اعطای تسهیلات به بیش از ۲۰۰ کارآفرین و مددجو
  • اعطای تسهیلات به بیش از 200 کارآفرین و مددجو

     

    کارفرمایان و کارآفرینان برتر وموفقی که بتوانند حداقل برای ۵ نفر ایجاد شغل نمایند جهت دریافت وام به کمیته امداد معرفی می شوند.

    به گزارش نیساخبر“صبح روز جمعه محمد رضا ملکشاهی راد،نماینده مردم خرم آباد و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،مدیر عامل شرکت توزیع برق و رئیس کمیته امداد لرستان در نشستی مشترک با سرهنگ بازگیر ،فرمانده سپاه خرم آباد پیرامون محرومیت زدایی از مناطق حاشیه شهر با محوریت اشتغالزایی، به ارائه راهکارها و مصوباتی در این جلسه پرداختند.

    سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر ؛فرمانده سپاه خرم آباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرافلاک در رابطه با محوریت و نتایج این جلسه گفت:با توجه به چندین بازدید میدانی از محلات حاشیه شهر که با حضور مدیران، مسئولین استانی و شهری انجام شد، مشاهده و بررسی مشکلات ومعضلات مردم از نزدیک منجر به تشکیل جلساتی با هدف برنامه ریزی و اجرایی شدن مصوبات نهایی تا رفع کامل  محرومیت شد.

    وی بیان کرد: اعطای تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد برابر با طرح های ارائه شده و واگذاری وام های روستایی از برنامه های بیان شده توسط مسئولین در راستای اشتغالزایی است.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به صحبت های رئیس کمیته امداد لرستان در راستای ارائه تسهیلات به بیش از ۲۰۰ نفردر بازه زمانی سال ۹۷ خاطرنشان کرد: کارفرمایان و کارآفرینان برتر وموفق که بتوانند حداقل برای ۵ نفر ایجاد شغل نمایند جهت دریافت وام به کمیته امداد معرفی می شوند.

    وی با اشاره به این که پرداخت وام به مددجویان  با هدف استعداد یابی و اشتغالزایی است گفت:کمیته امداد در پرداخت حق بیمه یک سال اول افرادی که مشغول به کار شدند به شخص کارفرما کمک می کند.

    سرهنگ بازگیر ضمن تشکر ویژه از خودنیا؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان که به صورت انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم پای کار آمده است بیان کرد:اداره برق وکار با تشکیل تعاون ، مزرعه خورشیدی و خرید برق از افرادی که مایل به ساخت و احداث پنل خورشیدی هستند حمایت می کنند.

    سرهنگ بازگیر عنوان کرد:در نظر داریم جلسات پیگیری مصوبات به صورت مستمرو ماهانه ادامه داشته باشد چراکه با توجه به بازدیدهای چند باره از محلات ،مردم منتظر تغییر و تحول و رشد فرهنگی ،عمرانی دراین مناطق هستند.

    فرمانده سپاه خرم آباد گفت:با توجه به ضرورت و نقش کار رسانه در رابطه با موضوعات فرهنگی و تبلیغات در عرصه های گوناگون من جمله تبلیغ مشاغل فنی و خانگی، ازرئیس صدا و سیما استان و مدیر گردشگری به عنوان دیگر اعضای جلسه دعوت می شود.

    وی  با اشاره به  این که برخی مناطق حاشیه شهر از ظرفیت گردشگری برخوردار هستند گفت:با احداث مجتمع های فرهنگی آموزشی،مساجد،سالن های ورزشی و پارک و محیط های تفریحی در این مناطق در صدد رشد و ارتقای سطح فرهنگ مردم مناطق حاشیه شهر هستیم.

    کارگروه اشتغالزایی درناحیه مقاومت بسیج خرم آباد

    نشست مشترک فرمانده سپاه خرم آباد با مسئولین شهری خرم آباد

    جلسه محرومیت زدایی از مناطق حاشیه شهر خرم آباد

    انتهای پیام/

     منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *