×

دستور قضایی برای رسیدگی به حادثه پل کاکارضا سلسله صادر شد

  • کد نوشته: 10195
  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • همتی با بیان اینکه متاسفانه راهداری و حمل و نقل جاده ای نباید تنها به مسدود کردن این راه پرخطر با ایجاد خاکریز اکتفا می کرد، افزود: متاسفانه زارعین منطقه جهت دسترسی به زمین های کشاورزی خود اقدام به برداشتن خاک ها کرده بودند که همین امر مزید بر علت شد.

    دستور قضایی برای رسیدگی به حادثه پل کاکارضا سلسله صادر شد
  • دادستان عمومی و انقلاب سلسله با اشاره به مرگ سه نفر بر اثر واژگونی خودرو در محدوده پل تخریب شده پل کاکارضا گفت: دستور قضایی برای رسیدگی به این حادثه صادر شده است.

    محسن همتی  اظهار داشت: پس از آگاهی از حادثه تصادف منجر به مرگ سه نفر شهروند کرجی،   بلافاصله به محل وقوع حادثه رفته و از آنجا بازدید میدانی انجام شد و دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

    وی با بیان اینکه از مراجع انتظامی درخواست شده که تحقیقات میدانی و نظرات کارشناسی خود جهت شناسایی مقصرین ارائه دهند، بیان کرد: آنچه محرز است راننده و اداره راهداری هر ۲ مقصر هستند اما جهت مشخص شدن میزان تقصیر هریک منتظر وصول نظریه کارشناسان پلیس راه هستیم.

    همتی با بیان اینکه متاسفانه راهداری و حمل و نقل جاده ای نباید تنها به مسدود کردن این راه پرخطر با ایجاد خاکریز اکتفا می کرد، افزود: متاسفانه زارعین منطقه جهت دسترسی به زمین های کشاورزی خود اقدام به برداشتن خاک ها کرده بودند که همین امر مزید بر علت شد.

    وی با تاکید بر اینکه وظیفه راهداری شهرستان نظارت مستمر بر محدوده پل تخریب شده است، اضافه کرد: قطعا بازدید و نظارت مستمر می توانست نقش مهمی در پیشگیری از حادثه داشته باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *