×

دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف‌ترین دوران رژیم صهیونیستی است

  • اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • استاد حوزه و دانشگاه گفت: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند. به گزارش نیساخبر” حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع مردمی، دانشجویی امروز […]

    دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف‌ترین دوران رژیم صهیونیستی است
  • دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف‌ترین دوران رژیم صهیونیستی است

    استاد حوزه و دانشگاه گفت: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.

    به گزارش نیساخبر” حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع مردمی، دانشجویی امروز که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، برگزار شد، گفت: اسلام قبل از اینکه دین جنگ باشد دین صلح است و مسلمانان کوتاه آمدن در مقابل مخالفان خودشان را در زمان لازم بلد هستند، مسلمان تا زمانی که روزنه‌ای برای پیروزی نباشد و تا زمانی که کوتاه آمدن فرصتی باشد برای تقویت جبهه حق، کوتاه آمدن را بلدند، اما نه در زمانی که اسلام قدرت اول است.

    وی افزود: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمان و آزادی‌خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.

    پناهیان تصریح کرد: کسانی که در طول تاریخ سازشکار بودند و در مقابل ظلم را کمک کردند در روز قیامت به دوزخ خواهند رفت، امروز هم اگر کسی در مقابل ظلم کوتاه بیاید مانند ظالم دو برابر عذاب خواهد کشید.

    وی گفت: کسانی که قدرت نابودی باطل را دارند اگر مقابل باطل کوتاه بیایند جنایتکارترین افراد خواهند بود. سیاست‌مدارانی که یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند هم باید بدانند که رذیلانه‌ترین رفتار را در طول تاریخ نشان داده اند.

    وی یادآور شد: اسراییل در حال نابودی است و همه می‌دانند اگر سپاه بخواهد می‌تواند این رژیم را از جا بکند.

    پناهیان در ادامه با اشاره به اظهارات گستاخانه ترامپ، تصریح کرد: رفتار‌های مضحک ترامپ و استکبار جهانی برای این است که آن‌ها پایان یافتن خود را باور دارند.

    وی افزود: مردم ما هیچ گاه اسرائیل غاصب را جدی نگرفته اند از این پس هم آمریکا را جدی نخواهند گرفت. سیاست مدارانی هم که آمریکا را جدی می‌گرفتند امروز حرفهایشان ۱۸۰ درجه نسبت به پنج سال پیش تغییر کرده است.

    این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان گفت: اگر سازشکار در جامعه ما نباشد نه تنها به تحریم‌ها اضافه نخواهد شد بلکه تحریم‌های قبلی هم برداشته می‌شود، دشمن به سازشکاران امید بسته اند و به این امید فشار می‌آورند، مردم ما یک روز انتقام خود را از سازشکاران خواهند گرفت.

    منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *