×

دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر

  • کد نوشته: 6923
  • آذر ۱۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به همت سازمان سراج و پایگاه خبری نیساخبر، دوره دو روزه آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد. به گزارش خبرنگار نیساخبر”  دوره “آموزش خبرنگاری و عکاسی خبری نیسا”در شهرستان سلسله  به همت سازمان سراج”در استان لرستان و پایگاه خبری “نیساخبر” برگزار شد. “حبیب‌اله بیاتی”، مسئول برگزاری این دوره اظهار داشت :در این دوره خبرنگاری […]

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر
  • به همت سازمان سراج و پایگاه خبری نیساخبر، دوره دو روزه آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار نیساخبر”  دوره “آموزش خبرنگاری و عکاسی خبری نیسا”در شهرستان سلسله  به همت سازمان سراج”در استان لرستان و پایگاه خبری “نیساخبر” برگزار شد.

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر

    “حبیب‌اله بیاتی”، مسئول برگزاری این دوره اظهار داشت :در این دوره خبرنگاری حرفه‌ای در محورهای خبرنگاری بحران، خبرنگاری و منافع ملی، اخلاق رسانه ای، سواد رسانه ای، تکنیک های راهبردی و اقناع آموزش داده شده است.

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر

    وی افزود: در این دوره از اساتید مجرب باسابقه‌ای همچون آقایان سجاد درویشی، مصطفی مطلوبی و احمد حقی استفاده شد.

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر
    بیاتی، آموزش خبرنویسی، ارتقاء سواد رسانه‌ای، نقد و تحلیل رسانه‌های استانی، تربیت خبرنگاران انقلابی متعهد، نقش‌آفرینی خبرنگاران آموزش دیده در عرصه رسانه‌های استان، افزایش قدرت تحلیل مسائل حوزه‌های مختلف در بین خبرنگاران و نیز حفظ آمادگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف برگزاری این دوره دوره آموزشی ذکر و تصریح کرد: شیوه اجرای این دوره آموزشی، به‌ صورت تئوریک و عملی بود، به این صورت که شرکت‌کنندگان پس از آشنایی با وظایف خبرنگار، آشنایی با عناصر و ارزش‌های خبری، اصول اولیه خبرنویسی، مصاحبه، انتخاب سوژه، پیگیری موضوع، تیترنویسی و … از یک رسانه بازدید کرده و همچنین در یک نشست خبری حضور یافته و به انتشار اخبار پرداختند.

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر

    وی برگزاری چنین دوره‌هایی در شهرستان سلسله را گام بسیار خوبی دانست و تصریح کرد: امیدواریم در آینده با تشکیل کارگروه‌هایی که توسط اساتید حوزه رسانه برگزار می‌شود، علاقمندان به حرفه خبرنگاری آشنایی بیشتری با کارکرد مطبوعات در بخش‌های مختلف و فضای مجازی داشته باشند.

    مدیرمسئول پایگاه خبری نیساخبر ابراز داشت: افزایش آگاهی باعث می‌شود که علاقمندان به خبرنویسی در کار حرفه‌ای قدم بردارند و بتوانند در صحنه‌های مختلف در کنار سایر خبرنگاران حرفه‌ای فعالیت کنند.

    دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان سلسله برگزار شد+ تصاویر

    وی با بیان اینکه عرصه رسانه ابتدا آشنایی با قوانین و مقررات و عناوین و موضوعاتی است، گفت: افراد هرچقدر با متون روزنامه‌نگاری و مباحث حقوقی و جرائم مطبوعاتی آشنایی پیدا کنند کار بهتری می‌توانند ارائه دهند و خطاهای آن‌ها به نسبت کم‌تر می‌شود.

    بیاتی با اشاره به اینکه مطالب رسانه جذاب، شیرین و قابل فهم است یعنی خود آحاد جامعه با آن درگیر هستند افزود: امیدوارم دوستان رسانه‌ای،‌ دوره‌های حرفه‌ای و تکمیلی را به‌صورت کارگاهی برگزار کنند زیرا استعداد و پتانسیل این کار در شهرستان وجود دارد.

    لازم به یادآوری است که در این دوره تعداد ۴۰ نفر از خبرنگاران آموزش دیده‌اند و بعد از اتمام دوره از طرف سازمان سراج به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا شد.

    انتهای پیام/

     درادامه میتوان گزارش تصویری این دوره را مشاهده نمود:
    [new_royalslider id=”36″]

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *