×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: مشکلات شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان برطرف می‌شود

  • دی ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطالبات مردم شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان به حق است و با جدیت دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستیم. به گزارش نیساخبر، کورش ساکی ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان سلسله اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله در بخش‌های اورژانس، تخت، آزمایشگاه، سی تی اسکن، سونوگرافی، […]

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: مشکلات شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان برطرف می‌شود
  • ساکی

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطالبات مردم شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان به حق است و با جدیت دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

    به گزارش نیساخبر، کورش ساکی ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان سلسله اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله در بخش‌های اورژانس، تخت، آزمایشگاه، سی تی اسکن، سونوگرافی، ICU و کمبود پزشک متخصص نیازمند توجه بیشتر است.

    وی افزود: گرچه شهرستان سلسله در زمینه پزشک متخصص دارای ۵ رشته اصلی هست اما با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم شهرستان سلسله در این بخش‌ها هستیم. ساکی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهرستان و قول مساعد برای اهدای یک دستگاه سی تی اسکن، خاطرنشان کرد: یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته با همت خیر حوزه سلامت آماده و تفاهم نامه آن امضا شده است که به زودی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فرستاده خواهد شد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به مطالبات مردم شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان گفت: مطالبات مردم شهرستان سلسله در حوزه بهداشت و درمان به حق است و با جدیت دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *