×

رئیس کل دادگستری لرستان : رصد تخلفات کاندیداهای شورای شهر در فضای مجازی

  • کد نوشته: 4794
  • اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری لرستان گفت:در زیر مجموعه معاونت پیشگیری از جرم دادگستری لرستان کمیته‌ای برای نظارت بر فضای مجازی تشکیل شده و امر نظارت بر فضای مجازی را به خوبی انجام می‌دهد. به گزارش نیساخبر،جعفر بدری ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی […]

    رئیس کل دادگستری لرستان : رصد تخلفات کاندیداهای شورای شهر در فضای مجازی
  • رئیس کل دادگستری لرستان گفت:در زیر مجموعه معاونت پیشگیری از جرم دادگستری لرستان کمیته‌ای برای نظارت بر فضای مجازی تشکیل شده و امر نظارت بر فضای مجازی را به خوبی انجام می‌دهد.

    به گزارش نیساخبر،جعفر بدری ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی بین دادستان‌ها و فرمانداران شهرستان ها در خصوص برگزاری انتخابات، ایجاد امنیت و پیشگیری از تخلفات برگزار شده است.

    وی افزود: مقدمات برگزاری انتخابات تا کنون به خوبی پیش رفته است و هم دستگاه‌های اجرایی کار را به خوبی پیش برده‌اند و هم صدا و سیما برنامه‌های خوبی را با رعایت بی‌طرفی ارائه داده است.

    رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید توسط صدا و سیما نسبت به برگزاری انتخابات الکترونیکی آگاهی پیدا کنند گفت: اعتماد مردم برای ما بسیار مهم است و باید کاری بکنیم که اعتماد مردم بیش از پیش جلب شود.

    بدری با تاکیدبر این موضوع به فرمانداران و دادستان‌های استان که باید در شهرستان جلسات پیشگیری از جرائم انتخاباتی برگزار شود گفت: بنای ما بر این نیست که فضای انتخابات را امنیتی بکنیم و سعی ما بر این است که شور و نشاط مردم برای مشارکت در انتخابات حفظ و بیشتر شود.

    وی در ادامه ضمن ذکر این نکته که انتخابات در ایران بصورت کاملا آزادانه برگزار می‌شود، گفت: نشانه آزادی انتخابات این است که کسی نمی‌داندچه کسی رای می‌آورد و کسی دیگری را مجاب به رای دادن نمی‌کند.

    رئیس کل دادگستری استان لرستان در بحث نظارت بر تخلفات انتخاباتی فضای مجازی گفت: در زیر مجموعه معاونت پیشگیری از جرم دادگستری لرستان کمیته‌ای برای نظارت بر فضای مجازی تشکیل شده و این کمیته در شهرستان‌ها نیز برقرار بوده و امر نظارت بر فضای مجازی را به خوبی انجام می‌دهند.

    وی اظهار داشت: باید جلساتی با حضور کاندیداهای تایید صلاحیت شده برگزار شود که موارد تخلفاتی اعم از تخلفات تبلیغاتی و سایر تخلفات به آنها آموزش و گوشزد شود و همچنین جاهای مناسب در شهر را برای چاپ پوستر و نصب بنر به آنها نشان دهند که موجب تخریب چهره شهر نشوند.

    بدری در پایان با تاکید بر اینکه در شهرستان‌ها باید گشت‌های نظارتی برای تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای برقرار شود، گفت: امیدواریم با تمهیدات انجام شده انتخابات را به خوبی و در فضایی سالم به پیش ببریم.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *