×

رانندگان اتوبوسرانی بروجرد نسبت به حقوق معوقه اعتراض کردند

  • کد نوشته: 2472
  • بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
  • ۰
  • صبح امروزجمعی از رانندگان اتوبوسرانی نسبت به سه ماه حقوق معوقه و عدم دریافت مزایا در سازمان اتوبوسرانی اعتراض کردند وخواستار رسیدگی به این مشکل شدند. به گزارش نیسانیوزمدتهاست مشکلات مالی در سازمان های مختلف شهرداری بروجرد وجود دارد، مشکلاتی که کمر کارگران را خم کرده است. رانندگان اتوبوسرانی بروجرد سه ماه است حقوق دریافت […]

    رانندگان اتوبوسرانی بروجرد نسبت به حقوق معوقه اعتراض کردند
  • صبح امروزجمعی از رانندگان اتوبوسرانی نسبت به سه ماه حقوق معوقه و عدم دریافت مزایا در سازمان اتوبوسرانی اعتراض کردند وخواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

    به گزارش نیسانیوزمدتهاست مشکلات مالی در سازمان های مختلف شهرداری بروجرد وجود دارد، مشکلاتی که کمر کارگران را خم کرده است.

    رانندگان اتوبوسرانی بروجرد سه ماه است حقوق دریافت نکرده اند و همچنین در انتظار مزایای سال گذشته هستند اما متاسفانه بی توجهی به حقوق معوقه راننگان و کارگران تا جایی پیش رفته وفشار مشکلات آنقدر زیاد شده که صبح امروز یکشنبه جمعی از رانندگان اتوبوسرانی بروجرد در این سازمان اقدام به تجمع اعتراضی کردند.

    رانندگان اتوبوسرانی امروز با تجمع خود خواستار رسیدگی به مشکلات و پرداخت حقوق معوقه شدند که متاسفانه این موضوع از سوی برخی از مسئولین نایدیده گرفته شد و تلاش کردند تا با تکذیب این موضوع این مشکل را بروز ندهند.

    برخی از رانندگان اتوبوسرانی در پی تماس با خبرنگار بازتاب بروجرد این مشکل را بازگو کردند و گفتند به نشانه اعتراض امروز تنها تعداد اندکی از رانندگان در مسیرها تردد می کنند و ما همچنان در این سازمان تجمع کرده ایم و تا رفع مشکل اقدام به کار نخواهیم کرد.

    در این اعتراض حدود ۵۰ راننده اتوبوسرانی حضور داشتند اما مسئولین مربوطه در تماس تلفنی گفتند تجمعی نبوده و حتی اظهار داشتند که حقوق معوقه ای وجود ندارد و تنها حدود یک یا دو ماه است معوقه وجود دارد.

    “ناصر مرادی” عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در شهرداری بروجرد موقعیتی پیش آمده که برخی از مسئولین سازمان جرات مصاحبه را ندارند و این تجمع رانندگان اتوبوسرانی می تواند هشداری باشد برای مسئولین دیگر که نسبت به حقوق معوقه اقدام کنند.

    به گفته وی ۱۳ سازمان مربوط به شهرداری بروجرد با مشکلات کم و زیاد مالی در ارتباط هستند و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال این اقدام جرقه ای است تا هر چه زودتر برای رفع مشکلات تلاش کنند.

    وی اضافه کرد: مشکلات حقوقی، بازنشستگی و عدم دریافت مزایا سبب شده تا این رانندگان با مشکلات زیادی روبرو شوند.

    مرادی اظهار داشت: کارگران شهرداری بروجرد ۶ ماه حقوق معوقه دارند و برخی از کارگران در بخش های دیگر نیز با مشکلات حقوق های معوقه همراه هستند.

    در ادامه “احمد گودرزیان” معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: صبح امروز جمعی از رانندگان اتوبوسرانی نسبت به حقوق معوقه خود اعتراض کردند و قرار بود تا مشخص شدن وضعیت حقوق معوقه و مزایا کار نکنند.

    وی اضافه کرد: اما پس از مدتی به همه رانندگان اتوبوسرانی قول داده شد که به زودی حقوق آنها واریز شود و مزایای خود را دریافت می کنند که پس از حل این مشکل رانندگان به سر کار خود بازگشتند.

    به گزارش بازتاب بروجرد نیاز است برای پرداخت حقوق های معوقه کارگران و رانندگان اتوبوسرانی بروجرد مسئولین تلاش خود را انجام دهند و به جای وعده ها اقدامات موثری انجام دهند.

    انتهای پیام/

    منبع: بازتاب بروجرد

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *