×

راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری در لرستان

  • اسفند ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری در استان راه‌اندازی شده که سرعت بخشیدن در بررسی درخواست‌ها و کاهش هزینه‌های اقتصادی از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

    راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری در لرستان
  • علی آشتاب اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشور سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به‌منظور نام‌نویسی غیرحضوری و برخط (آنلاین) متقاضیان در استان راه‌اندازی شده است.

    وی بابیان اینکه این سامانه به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به اداره‌ها راه‌اندازی شده است، افزود: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخوات خود را ثبت کرده و به‌صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: سرعت بخشیدن در بررسی درخواست‌ها، کاهش هزینه‌های اقتصادی، دسترسی آسان‌تر متقاضیان به اطلاعات پرونده و امکان دریافت کد ره‌گیری درخواست از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

     آشتاب با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار نفر در لرستان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، تصریح کرد: توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در واحدهای کارگری به مدیران و کارفرمایان استان ارسال‌شده و از آن‌ها درخواست کرده‌ایم برای کارکنان خود تجهیزات لازم را خریداری کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *