×

راه‌ ارتباطی روستاهای شهرستان سلسله بازگشایی شد

  • دی ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله گفت: همه راه‌های ارتباطی روستایی مسدود شده شهرستان سلسله بازگشایی شدند. به گزارش نیساخبر”محسن ملکی  اظهار داشت: بارش رحمت الهی برف از نیمه‌های شب گذشته در شهرستان سلسله آغاز شد و موجی از شادی را در میان شهروندان شهرستان به‌ویژه کشاورزان ایجاد کرد. وی با اشاره به مسدود […]

    راه‌ ارتباطی روستاهای شهرستان سلسله بازگشایی شد
  • رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله گفت: همه راه‌های ارتباطی روستایی مسدود شده شهرستان سلسله بازگشایی شدند.

    بازگشایی راه

    به گزارش نیساخبر”محسن ملکی  اظهار داشت: بارش رحمت الهی برف از نیمه‌های شب گذشته در شهرستان سلسله آغاز شد و موجی از شادی را در میان شهروندان شهرستان به‌ویژه کشاورزان ایجاد کرد.

    وی با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان سلسله براثر بارش برف افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری شهرستان در آغازین ساعات صبح راه ارتباطی حدود ۱۰۰ روستای شهرستان بازگشایی شد.

    رئیس راهداری سلسله با اشاره به تلاش ۳۰ نفر از کارکنان راهداری برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده عنوان کرد: راه ارتباطی ۳۰ روستای باقی‌مانده نیز بازگشایی‌شده‌ و در حال حاضر هیچ راه ارتباطی مسدود شده‌ای در شهرستان وجود ندارد.

    وی بابیان اینکه ارتفاع برف در مسیرهای روستایی منطقه قلایی به حدود ۶۰ سانتی‌متر می‌رسید تصریح کرد: یکی از مشکلات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلسله ماشین‌آلات فرسوده است که امیدواریم با عنایت مسئولان، چند دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی برای برطرف شدن مشکلات موجود به اداره راهداری شهرستان اختصاص یابد.

    ملکی گفت: کلیه عملیات بازگشایی روستاهای حومه شهر و تمامی روستاهای مسدود شده توسط اداره راهداری انجام شد و در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی شهرستان باز است و تردد بدون مشکل در آن‌ها صورت می‌گیرد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *