×

جانشین فرمانده سپاه لرستان:
رزمایش کمک مومنانه سپاه با شعار «ما ملت امام حسینیم» در لرستان برگزار می شود

  • کد نوشته: 13520
  • شهریور ۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سردار توکلی، جانشین فرمانده سپاه گفت: گام دوم، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه با «شعار ملت امام حسینیم» و با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی برگزار می شود.

    رزمایش کمک مومنانه سپاه با شعار «ما ملت امام حسینیم» در لرستان برگزار می شود
  • سردار حبیب الله توکلی  با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: گام دوم، مرحله دوم رزمایش کمک‌مومنانه، ششم شهریورماه درسراسر کشور با شعار ما ملت امام حسینیم برگزار و در سطح استان لرستان بیش از ۱۰ هزار بسته میشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

    وی افزود: در این مرحله حدود ۱۰ هزار و ۴۷۵ بسته معیشتی با کارت هدیه و ۳۲ هزار و ۵۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: در ماه محرم و در روزهای عزای امام حسین(ع) با استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی، کمک های مردمی، خیرین و مردم سخاوتمند استان لرستان برای تامین نیازمندیهای اقشار مختلف آسیب دیده از کرونا و نیازمندان، این مرحله از رزمایش با شعار ما ملت امام حسینیم در سطح شهرستانهای استان در بازه زمانی دو هفته‌ای برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی سپاه استان امروز با توزیع هزار و ۷۵۰ بسته کمک معیشتی شروع کننده گام دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح استان خواهد بود، سپس در شهرهای مختلف از ششم شهریور همزمان با رزمایش سراسری کمک مومنانه در کشور، به مدت یک هفته در سطح استان توزیع ۱۰ هزار و ۴۷۵ بسته معیشتی انجام خواهد شد.

    بیشتر بخوانید

     

    سردار توکلی خاطرنشان کرد: برنامه میز خدمت توسط بسیج کارمندان سپاه استان درراستای حل مشکلات مردم نیازمندان برگزار خواهد شد که این میز خدمت با حضور مدیران محلات و مسئولان شهرستان ها انجام می شود و توسط مدیران محله ها مشکلات آنها اعلام و توسط سپاه استان رفع خواهد شد.

    وی افزود: پنجم شهریور توسط بسیج مداحان با استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی نذر اطعام انجام می شود؛ هر ساله در هیئت ها نذورات جمع آوری می شد اما امسال با توجه به شیوع کرونا مردم نذورات خودشان را به صورت بسته های خام یا توزیع نذر اطعام به مردم نیازمند در سطح محله ها هدیه خواهند داد که این کار توسط بسیج مداحان صورت خواهد گرفت.

    جانشین فرمانده سپاه استان لرستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال شروع تحصیلی قرار داریم در سطح استان توسط بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، دانش آموزان نیازمند شناسایی خواهند شد و به آنها لوازم تحریر یا تبلت هدیه داده می شود.

    وی بیان کرد: از مردم ولایتمدار استان انتظار می رود در ایفای محرم و در روزهایی که همه مسلمان ها عزادار امام حسین(ع) هستند، همچنان با تعامل و همکاری به کمک نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا بیایند و انشالله همین کمک ها مثل همیشه ادامه دار باشد.

    سردار توکلی تصریح کرد: توسط پایگاه های مقاومت بسیج وسپاه استان برای شناسایی خانواده های آسیب دیده از کرونا که جا مانده اند و نتوانستیم به آنها خدمات ارائه دهیم این آمادگی را داریم که در این مراحل بسته های معیشتی بین آنها توزیع شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *