×

مسوول بسیج رسانه:
رسانه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات لرستان دارند

  • کد نوشته: 15486
  • آبان ۱۸, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مسوول سازمان بسیج رسانه لرستان گفت: رسانه‌ها نقش مهم و موثری در رفع مشکلات استان دارند که در این راستا از خبرنگاران مطالبه‌گر حمایت می‌شود.

    رسانه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات لرستان دارند
  • رضا مریدی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش مهم و موثر رسانه ها در برطرف کردن مشکلات استان و ارایه راهکارهای مختلف در حوزه های فرهنگی بی بدیل است و به همین دلیل حفظ اتحاد و انسجام در جریان سازی رسانه ها برای پیگیری مطالبات بحق مردم از مسوولان ضروری می باشد.

    وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه لرستان با تمام توان از خبرنگاران و رسانه های مطالبه گر حمایت می کند افزود: برگزاری تورهای رسانه ای جهت بازدید از پروژه های استان برای شناسایی ظرفیت ها در دستور کار قرار دارد و بزودی اجرایی می شود.

    وی بیان کرد: خبرنگاران باید همواره انتقاد منصفانه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و چنانچه مورد شکایت مسوولی قرار بگیرند باید از طریق هیات منصفه مطبوعات مطرح شود چراکه حفظ جایگاه خبرنگاران مهم است.

    مریدی همچنین ادامه داد: هماهنگی مسوولان لرستان در راستای ایجاد جریان سازی خبری ضروری است و چنانچه هر دستگاه اجرایی قصد انجام امور خاصی را دارد بهتر است پیش از آن از طریق رسانه ها شفاف سازی کند.

    وی با اشاره به اینکه نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی توسط سازمان بسیج رسانه در دستور کار قرار دارد گفت: هفته‌های آتی کارگاه های آموزشی با حضور اساتید خبره در بخش های مختلف ویژه خبرنگاران لرستان با رعایت نکات بهداشتی بصورت حضوری و عملی برگزار می‌شود.

    وی گفت: همچنین علاوه بر این، دوره های آموزشی مختلف ویژه خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *