×

عضو مجلس خبرگان رهبری :
رفع مشکلات اقتصادی اولویت اول مسئولان باشد

  • مرداد ۱۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عبور از بحران اقتصادی با همت مسئولان و صبر و تحمل امکان پذیر است و همه کسانی که دلشان برای این کشور می سوزد باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

    رفع مشکلات اقتصادی اولویت اول مسئولان باشد
  •  

    نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عبور از بحران اقتصادی با همت مسئولان و صبر و تحمل امکان پذیر است و همه کسانی که دلشان برای این کشور می سوزد باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

    به گزارش نیساخبر“مشکلات اقتصادی در صدر همه مشکلات قرار گرفته و گرانی های روز افزون، نوسانات بازار سکه و ارز، واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری این روزها مشکلات اقتصادی رو دو چندان کرده و حل مشکلات اقتصادی و برخورد با دانه درشت ها و مفسدان و مخلان اقتصادی از مهمترین خواسته و مطالبات مردم است.

     

    اهمیت موضوع اقتصادی تا جایی است که رهبر معظم انقلابی اسلامی ایران چندین سال است در نامگذاری شعار سال از واژه اقتصاد استفاده می کند که نشان از اهمیت این موضوع دارد و امروز رسیدگی به مسائل معیشتی و حل مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه مسئولان باشد و اجازه ندهند دشمنان از این فرصت سواستفاده کنند.

    “هاشم نیازی” نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به ضرورت رفع مشکلات اقتصادی گفت: امروز رفع مشکلات اقتصادی باید در دستور کار قرار گیرد و رفع این مشکلات همت مسئولان و صبر و تحمل را می طلبد.

    وی اضافه کرد: ارائه برنامه های دراز مدت برای رفع مشکلات اقتصادی جای خود دارد اما نیاز است که برای رفع مشکلات اقتصادی فکری اساسی و سریع صورت گیرد چرا که مردم با مشکل مواجه شده اند.

    آیت اله نیازی اظهار داشت: ملت ایران در طول این سالها از بحران های زیادی عبور کرده و مشکلاتی سخت تر از این مشکلات را پشت سر گذاشته و امیدواریم که این مشکل هم هر چه سریعتر برطرف شود اما ضروری است تا همه کسانی که دلشان برای این کشور و ملت می سوزد روی این موضوع حساس باشند و گامی اساسی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی برداشته شود.

    به گفته وی در همین راستا در مجلس شورای اسلامی سوال از رئیس جمهور در خصوص این مشکلات مطرح شده و با توجه به مشکلات موجود اقتصادی و معیشتی برای مردم در جامعه ما، نمایندگان مجلس به صورت جدی و قاطع پیگیر این مشکلات اقتصادی نیز هستند.

    نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: مردم استان لرستان همیشه مایه افتخار بوده و در خط مقدم ها حضور داشته اند و همیشه گوش به فرمان رهبری با مقاومت و ایستادگی درخشیده اند.

    وی بیان کرد: مقاومت مردم، صبر و ایستادگی، تلاش و همت مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی قطعا می تواند اثر گذار باشد.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *