×

رفع مشکلات کشور با انقلابی‌گری و مدیریت جهادی میسر می‌شود

  • کد نوشته: 4976
  • خرداد ۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: ملت ایران اسلامی با اقتدار کامل از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و به یاری خداوند بزرگ، جبهه استکبار روز به روز خوارتر و آسیب‌پذیرتر خواهد بود و به هیچ یک از اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا نخواهد کرد. به گزارش نیساخبر؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در سخنان پیش از خطبه‌های […]

    رفع مشکلات کشور با انقلابی‌گری و مدیریت جهادی میسر می‌شود
  • رفع مشکلات کشور با انقلابی‌گری و مدیریت جهادی میسر می‌شود/ دفاع از مقاومت مسلمانان منطقه ادامه روحیه انقلابی‌گری است

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: ملت ایران اسلامی با اقتدار کامل از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و به یاری خداوند بزرگ، جبهه استکبار روز به روز خوارتر و آسیب‌پذیرتر خواهد بود و به هیچ یک از اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا نخواهد کرد.

    به گزارش نیساخبر؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به شاخصه‌های فرهنگ مهدویت، مقاومت در برابر استکبار را مهم‌ترین این شاخصه‌ها عنوان و اظهار داشت: انتظار حقیقی برای ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، نیاز به آمادگی با داشتن روحیه انقلابی و علمی برای مقابله با دشمن دارد.

    وی افزود: بزرگترین وظیفه ما در شرایط کنونی، اطاعت از ولی فقیه و در دوران ظهور پیروی از امام زمان(عج) است و ما باید این باور را داشته باشیم که استمرار این انقلاب از تشکیل آن بااهمیت‌تر است لذا وظیفه ما منتظران ظهور آن است که با تمام توان از این نظام اسلامی، دفاع کنیم.

    وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت با فرهنگ جهادی آمیخته است، خاطرنشان ساخت: کار جهادی و داشتن روحیه انقلابی از ضرورت‌های زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و از ملزومات فرهنگ مهدویت است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال از بین بردن ایمان، اعتقادات نسل جوان و آینده‌ساز است تا از این روش به راحتی به اهداف شوم خود دست یابد، تصریح کرد: باید بدانیم که با انقلابی بودن و مدیریت جهادی و عمل انقلابی داشتن مشکلات کشورمان حل می‌شود و امروز حوزه جنگ در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی است که عنصر انقلابی متناسب با شرایط فعلی باید بداند چه رسالتی و تکلیفی دارد و چه عملکردی باید از خود ارائه دهد.

    وی با تأکید بر این مطلب که اگر می‌خواهیم در برابر دشمن پیروز شویم باید روحیه انقلابی داشته و مدیریت جهادی خود را حفط کنیم، افزود: انقلاب امروز ما مدیریت جهادی می‌خواهد؛ ما باید با دید انقلابی‌گری حرکت کنیم که این امر از مهم‌ترین شاخصه‌های فرهنگ انتظار است.

    سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه ایران پشتیبان اصلی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: دفاع از مقاومت مسلمانان منطقه ادامه روحیه انقلابی‌گری است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر افزود: امروز شاهد توسعه مقاومت ملت‌های مسلمان در منطقه راهبردی غرب آسیا هستیم و جبهه مقاومت که در برابر جبهه استکبار ایستادگی می‌کند، یک مسأله انکارناپذیر است.

    وی به توطئه دشمن پس از بیداری اسلامی از طریق جنگ‌های نیابتی و بحران‌آفرینی در سوریه و عراق اشاره و تأکید کرد: استکبار از ابتدا با ایجاد رژیم غاصب صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی، به دنبال تصرف منافع و منابع مسلمانان بود و اگر حضور مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه نبود، استکبار جهانی سرمایه‌ها و مرزهای جغرافیایی ملت‌های مسلمان مظلوم را به غارت برده بودند.

    سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: منطقه خاورمیانه به نمادی از رویارویی جبهه کفر و نفاق با جبهه قدرتمند مقاومت تبدیل شده و رژیم صهیونیستی و آمریکا از روند تحولات در این منطقه به شدت نگران است.

    وی یکی از تلاش‌های دشمنان در راستای حذف فرهنگ مقاومت را زیر سؤال بردن دفاع ایران اسلامی از مظلومین دانست و تصریح کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی و سیاسی در صدد زیر سؤال بردن دفاع ایران اسلامی از ملت‌های مظلوم همچون ملت سوریه و عراق است و متأسفانه عده‌ای هم در داخل این حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

    سرهنگ یوسفوند خاطرنشان ساخت: ملت ایران اسلامی با اقتدار کامل و با سربلندی از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و این امر را از ملزومات فرهنگ مهدویت می‌داند و به یاری خداوند بزرگ، جبهه استکبار روز به روز خوارتر و آسیب‌پذیرتر خواهد بود و به هیچ یک از اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا نخواهد کرد.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *