×

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:
روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است

  • شهریور ۱۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • کریمی فرد، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است گفت: کشورهای اسلامی با تاسی از ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز بیدار شده‌اند و در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.

    روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است
  • سرهنگ منصور کریمی فرد ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان یک ضرورت است اظهار داشت: هفته دفاع مقدس و دلاورمردی‌های مردم انقلابی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس سند زنده ای برای اثبات حقانیت ملت ایران اسلامی است.

    وی بیان کرد: وظیفه همه ماست که شجاعت‌ها، رشادت ها و ایثار گری های دوران دفاع مقدس را گرامی و به آیندگان منتقل کنیم.

    فرمانده سپاه ناحیه پادختز با اشاره به اینکه گرامی داشت هفته دفاع مقدس امسال با محوریت مقاومت و ما ملت حسین برگزار و برنامه ها در سطح کلیه پایگاه های مقاومت اجرا می شود عنوان کرد: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

    وی با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است تصریح کرد: اگر ایران اسلامی امروز در منطقه به قدرت اول در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده و در میان منطقه ناامن خاورمیانه در امنیت کامل قرار دارد به خاطر مجاهدت‌های رزمندگان کشور در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

    کریمی فرد بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه گرانسنگی است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند و این مهم فصل اقتدار و عزت نظام است؛ کشورهای اسلامی با تاسی به ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز بیدار شده‌اند و در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، ایثارگری و شهادت فرزندان سلحشور این مرز و بوم است؛ امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته برنامه های هفته دفاع مقدس هر چه باشکوه تر برگزار شود و حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه ها تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *