×

استاندار لرستان:
ساعت کاری ادارات لرستان هفته آینده کاهش می‌یابد

  • فروردین ۲۵, ۱۴۰۰
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: فعالیت ادارات این استان از شنبه هفته آینده ساعت ۹ آغاز خواهد شد تا در صورت آثار مثبت آن بر کاهش شیوع کرونا، تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

    ساعت کاری ادارات لرستان هفته آینده کاهش می‌یابد
  • سید موسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در مهار موج چهارم کرونا  افزود: طرح کاهش ساعت کاری ادارت استان به صورت آزمایشی و مدت سه روز اجرا می شود.

    وی گفت: شرایط ابتلا، مرگ و میر و بستری ناشی از کرونا در استان ناخوشایند و رو به وخامت است.

    خادمی در خصوص اقدامات درمانی اظهار داشت: اقدامات لازم در استان انجام شده، تجهیز بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفته و تاکید شده است مراقبت از بیماران با کیفیت بیشتری دنبال شود.

    وی با اشاره به تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان‌های لرستان گفت: در حال حاضر حدود یکهزار نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و اگر این عدد ۲۰ درصد افزایش یابد ظرفیت تکمیل خواهد شد.

    استاندار لرستان با تاکید بر همراهی مردم در کنترل کرونا تصریح کرد: تنها راه موثر برای مدیریت اوضاع در این شرایط، کمک مردم و نظارت و برخورد قاطع دستگاه ها است که باید با هم انجام شود، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و اصناف غیر ضروری نیز نسبت به تعطیلی اقدام کنند.

    خادمی اظهار داشت: همه کارمندان و کارکنان نظام جمهوری اسلامی در مقابل این موضوع مسئولیت برابر دارند و باید پیگیری کنند تا با همکاری مردم زنجیره شیوع و انتقال این بیماری قطع شود و هرچه سریعتر به فضای عادی جامعه و کسب و کار برگردیم.

    تعداد جان‌باختگان کرونا در این استان با فوت ۱۱ بیمار طی شبانه‌روز گذشته، به یک هزار و ۴۷۰ نفر رسید و تعداد مبتلایان کرونا نیز با شناسایی یک هزار و ۱۱۵ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۹ هزار و ۹۵۷ نفر افزایش یافته است.
    هم اکنون تمامی مناطق لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *