×

سهم شهرستان سلسله از سند توسعه اشتغال ۲۶ میلیارد تومان است

  • کد نوشته: 7451
  • دی ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: سهم شهرستان سلسله از سند توسعه اشتغال سال ۹۶ درمجموع ۲۶ میلیارد تومان است. به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بابیان اینکه موضوع اشتغال یکی از جدی‌ترین مسائل موجود در کشور است که باید با مدیریت جهادی در رفع این معضل گام […]

    سهم شهرستان سلسله از سند توسعه اشتغال ۲۶ میلیارد تومان است
  • فرماندار سلسله گفت: سهم شهرستان سلسله از سند توسعه اشتغال سال ۹۶ درمجموع ۲۶ میلیارد تومان است.

    پول اسکناس

    به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بابیان اینکه موضوع اشتغال یکی از جدی‌ترین مسائل موجود در کشور است که باید با مدیریت جهادی در رفع این معضل گام برداشت، اظهار داشت: کل مصوبات مربوط به تبصره ۱۸ که باهدف رفع موانع و مشکلات کارفرمایان و ایجاد کارگاه‌های جدید وضع‌شده ۴۰ میلیارد تومان است که تاکنون مبلغ ۲۷ میلیارد تومان طرح به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌ و پس از طی مراحل قانونی این مبلغ پرداخت خواهد شد.

    وی در راستای توسعه مشاغل روستایی و عشایری افزود: برای ایجاد اشتغال روستایی در سطح شهرستان تاکنون مبلغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم این کار توسعه مشاغل روستایی را در پی داشته باشد.

    فرماندار سلسله با اشاره به سهم ۳۵۰ نفری طرح کارورزی شهرستان عنوان کرد: در این طرح که باهدف آموزش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شروع‌شده است تاکنون ۱۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

    فلاح نژاد تصریح کرد: سهم شهرستان سلسله از سند توسعه اشتغال سال ۹۶ درمجموع ۲۶ میلیارد تومان است که تقریباً پنج تا شش درصد کل سهم استان بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش کنند که صددرصد این اعتبارات را جذب کنیم.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *