×

فرمانده نیروی قدس سپاه:
سه هزار موشکی که به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، تولید فلسطین بود/ صهیونیست‌ها بزودی باید مدیریت سرزمین‌های اشغالی را واگذار کنند

  • کد نوشته: 14945
  • خرداد ۸, ۱۴۰۰
  • ۰
  • سردار قاآنی گفت: عمده سه هزار موشک شلیک شده فلسطینیان توسط خودشان تولید شده است؛ آنها باید به فکر اداره کل فلسطین باشند و به همین دلیل به تاسیسات زیربنایی سرزمین اشغالی حمله نکردند؛ رژیم صهیونیستی باید به فکر ترک این سرزمین باشد.

    سه هزار موشکی که به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، تولید فلسطین بود/ صهیونیست‌ها بزودی باید مدیریت سرزمین‌های اشغالی را واگذار کنند
  • سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه ۸ خرداد) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در شرایط تحریم  و محاصره توانستند در سه روز اول جنگ غزه تقریبا دو برابر جنگ ۲۲ روزه موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند که این موضوع بخشی از اقتدار جبهه مقاومت است.

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید دست بچه‌های فلسطین و جبهه مقاومت را پر کرد معنایش همین موضوع است که دست این بچه‌ها پر شد و آنها اینگونه خود را نشان دادند و بگونه‌ای مقتدرانه عمل کردند که رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشورهای همراهش خواست که به بچه‌های فلسطینی بگویند  جنگ را متوقف کنند اما فلسطینی‌ها شروط خود را عالم کرده و تابع رژیم صهیونیستی این شروط تحمیل نشد دست از چنگ برنداشتند.

    فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سنگین‌ترین گلوله‌های فلسطینیان آخرین گلوله‌هایی بود که آنها به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

    سردار قاآنی گفت:‌امروز سراسر عالم به برکت شهدای عالی مقام و شهدای مانند شهید حجازی اقداماتی صورت گرفته که هر روز جبهه مقاومت عمق  بیشتری پیدا کرده و نشان دادیم که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد.

    وی تصریح کرد: من به عنوان کسی که در کنار جبهه مقاومت هستم می‌گویم که گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح و تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پا درآورد چرا که فلسطینی‌ها عمده این امکانات گسترده‌ای را آنها استفاده کرده‌اند در سرزمین‌های خود تولید می‌کند.

    وی گفت: ۳ هزار موشکی که فلسطینیان به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند تولید شده در این جغرافیا است.

    وی افزود: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی از هم اکنون به بعد آن است که باید فلسطینیان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اداره کل سرزمین فلسطین اعم از سرزمین ۱۹۴۸، سرزمین ۱۹۶۷ و سرزمین غزه داشته باشند و از هم اکنون باید به سمت اداره سرزمین برای همه فلسطینیان بود.

    وی گفت: رژیم صهیونیستی بلا تردید باید برای زمانی که کنترل سرزمین‌های اشغالی را به فلسطینیان واگذار کند و اداره‌اش از اختیار آن خارج شود فکر کند.

    فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم که صهیونیست‌ها قبل از آنکه خانه‌هایشان که در اروپا و آمریکا فروختند و به سرزمین‌های اشغالی آمدند به آنجا بازگشته و قبل از آنکه این خانه‌ها گران شود آنجا را بازسازی کند.

    وی افزود: خیلی از تأسیسات زیربنایی در سرزمین اشغالی در دسترس موشک‌های فلسطینی بود و می‌توانستند مورد اصابت قرار دهد اما این کار را نکردند زیرا زمان طولانی نمی‌برد که فلسطینی‌ها از این تأسیسات استفاده کنند.

    وی گفت: فلسطینی‌ها باید به فکر ادراه کل فلسطین باشد و رژیم صهیونیستی هم باید به فکر ترک این سرزمین باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *