×

سه گروه متخلف زیست محیطی در سلسله دستگیر شدند

  • کد نوشته: 11656
  • بهمن ۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله گفت: سه گروه متخلف زیست میحطی شکار غیرمجاز کبک در شهرستان دستگیر شد.

    سه گروه متخلف زیست محیطی در سلسله دستگیر شدند
  • علیرضا رحیمی  با اشاره به اینکه متخلفان پنج نفر بودند که در ارتفاعات کوه های گرین اقدام به شکارکبک کرده بودند، اظهار داشت: از متخلفین سه قبضه اسلحه و هفت قطعه کبک توسط یگان حفاظت محیط زیست سلسله کشف و ضبط شد.

    وی با اشاره به اینکه متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا در اکثر نقاط شهرستان، امکان دارد که گونه های جانوری وحشی به مناطق مسکونی دراطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.

    رحیمی عنوان کرد: از تمامی شهروندان علاقمند به محیط زیست، خواهشمند است در صورت مشاهده این موضوع، ضمن اطلاع به ماموران محیط زیست با شماره تماس ۱۵۴۰ یا مراجعه به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به این گونه های جانوری ارزشمند به عمل آورند.

    وی گفت:  با توجه به بارش زیاد برف در ارتفاعات و زیستگاه‌های جانوری از خیرین، دوست‌داران محیط زیست و ساکنین روستاهای اطراف مناطق در خواست داریم اداره حفاظت محیط زیست شهرستان را در تامین علوفه مورد نیاز حیات وحش علفخوار و توزیع آن در زیستگاه های حیات وحش یاری نمایند و جهت هماهنگی با سامانه شبانه روزی۱۵۴۰ تماس بگیرند

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *