×

سپاه با حمله موشکی به داعش ثابت کرد که دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است

  • تیر ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی به مواضع تروریست‌های مستقر در سوریه، ثابت کرد که دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است. به گزارش خبرنگار نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک پیشاپیش […]

    سپاه با حمله موشکی به داعش ثابت کرد که دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است
  • امام جمعه الشتر ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی به مواضع تروریست‌های مستقر در سوریه، ثابت کرد که دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است.

    به گزارش خبرنگار نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر، اظهار داشت: عید فطر، نمایش عظمت و اقتدار جهان اسلام است.

    وی افزود: انسان با یک ماه روزه‌داری و پالایش روحی، به عزت معنوی و آرامش می‌رسد.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه عید فطر نمایش اتحاد همه مسلمانان است، ابراز داشت: صفوف به هم پیوسته مسلمانان جهان در این عید بزرگ، تأکیدی بر اصول اسلام و اصول دین می‌باشد و مسلمانان با سرلوحه قرار دادن برادری و یکپارچگی به سمت اهداف والای دین و احکام نورانی اسلام حرکت می‌کنند.

    وی در ادامه با ابراز تشکر از مردم بخاطر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: قدم‌های استوار ملت با بصیرت ایران اسلامی، نمادی روشن از بیداری اسلامی در راستای آزادسازی قدس شریف است.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: گرچه در داخل کشور اختلافات سیاسی یا سلیقه‌ای وجود دارد اما آنچه که به عنوان خار چشم دشمنان مشهود می‌باشد، اتحاد مردم از هر سلیقه سیاسی در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

    وی ادامه داد: ملت ایران در روز قدس فریاد مظلومیت فلسطین و اشغالگری غاصبان صهیونیستی را سر دادند تا این حرکت موجب بیداری سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان در راستای آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل گردد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها در سوریه، این حرکت را بجا، مقتدرانه و موجب شعف عنوان و بیان داشت: حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در دیرالزو سوریه، موجی از شادی را در میان مردم ایجاد کرد.

    حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه همه نیروهای مسلح کشور دانش‌آموخته مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی به داعش و ایجاد ترس در دل استکبار، ثابت کرد که دوران بزن‌دررو به سر آمده و هر کشوری بخواهد کوچکترین آسیبی به این مملکت وارد شود با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

    وی در ادامه با اشاره به مصوبه سنای آمریکا و تحریم ایران از سوی این کشور، گفت: در برجام به صراحت آمده که هیچ تحریمی نباید علیه ایران واقع گردد.

    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه آمریکای بدعهد در پشت صحنه همه جنایت‌های منطقه قرار دارد، افزود: از دستگاه دیپلماسی کشور که مورد اعتماد نظام هستند انتظار می‌رود تا با پاسخ مناسبی به بدعهدی‌ها آمریکا بدهند و بدانند که هم رهبر معظم انقلاب و هم ملت ایران اسلامی، پشتیبان آنها خواهند بود.

    وی در پایان ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، به لزوم ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی اشاره و خاطرنشان ساخت: بایستی آسیب‌های اجتماعی و چگونگی کاهش این آسیب‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گیرند تا شاهد انباشته شدن پرونده‌ها در دادگستری‌ها نباشیم.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *