×

شهرک صنعتی سلسله واگذار شد

  • دی ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک صنعتی سلسله به دو سرمایه گذار برای ایجاد ۲ واحد صنعتی واگذار شده است. به گزارش نیساخبر، بختیار رازانی ظهر دیروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سلسله با مساحتی بالغ بر ۵۱ هکتار و دارای امکاناتی از قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری و سیستم […]

    شهرک صنعتی سلسله واگذار شد
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک صنعتی سلسله به دو سرمایه گذار برای ایجاد ۲ واحد صنعتی واگذار شده است.
    شهرک صنعتی

    به گزارش نیساخبر، بختیار رازانی ظهر دیروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سلسله با مساحتی بالغ بر ۵۱ هکتار و دارای امکاناتی از قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری و سیستم جمع آوری آبهای سطحی است که به دو سرمایه گذار برای ایجاد دو واحد صنعتی واگذار شده است اظهار داشت: ۱۷ هکتار از این شهرک به یک سرمایه گذار جهت ایجاد کارخانه تولید قند و شکر و همچنین ۲۰ هکتار از مساحت شهرک به سرمایه گذار احداث نیروگاه خورشیدی برق واگذار خواهد شد.

    وی افزود: در طرح احداث نیروگاه خورشیدی با استفاده از پنل‌ها، انرژی خورشید را دریافت و آن را به الکتریسیته تبدیل می‌کند که برای مصارف تجاری و مسکونی قابل استفاده است که در دو فاز با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون یورو و اشتغالزایی حدود ۱۰۰ نفر عملیاتی خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بابیان اینکه مدت اجرا و ساخت این دو واحد صنعتی شش ماه است عنوان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی برق با همکاری مشترک سرمایه گذار آلمانی (شرکت GLS) و بخش خصوصی انجام خواهد شد همچنین این نیروگاه با ظرفیت ۲۰ مگاوات در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث و در فاز نخست این پروژه ۱۰مگاوات به بهره برداری خواهد رسید.

    رازانی بیان کرد: در حال حاضر تنها یک واحد تولید عایق‌های حرارتی(ایزوگام) در شهرک صنعتی سلسله مشغول فعالیت است و احداث این واحدهای صنعتی می‌تواند نقش مهمی در افزایش اشتغال جوانان شهرستان سلسله داشته باشد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *