سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام (ره) بروجرد برگزار شد اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران، دشمن برای کنترل انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب به جهان طراحی و توطئه های خود را آغاز کرد تا بتواند جلوی انقلاب را بگیرد.

وی افزود: در دهه ۴۰ رژیم صهیونیستی طرحی را به نام خاورمیانه بزرگ با هدف کنترل جوامع اسلامی مطرح کرد اما موفق نشد و به نتیجه نرسید و آنها دشمنی با اسلام داشتند و هدفشان این بود که جوامع مسلمین را تجزیه کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی برای توقف انقلاب دست به کار شدند تا انقلاب اسلامی ایران اقتدار پیدا نکند و طراحی ها و توطئه هایی را برنامه ریزی کردند که در آنها نیز با شکست همراه شدند.

وی گفت: حمله به فلسطین، عراق و سوریه و جنگ های مختلف از جمله جنگ ۳۳ روزه را دستور قرار دادند اما به نتیجه نرسیدند و اولین شکست گام اول طرح خاورمیانه جدید در جنگ ۳۳ روزه بود که پس از این شکست های پی در پی، معامله قرن را مطرح کردند اما به نتیجه نرسیدند.

سردار کشکولی گفت: در همه طراحی هایی که انجام دادند و میلیاردها دلار هزینه کردند اما دست خالی برگشتند و با توجه به این که داعش را با هزینه هنگفتی برای دین زدایی و اسلام هراسی تشکیل دادند اما پس از سالها شهید سلیمانی با حمایت مقام معظم رهبری و حضور مدافعان حرم در منطقه داعش ریشه کن شد.

وی تصریح کرد: حدود دو دهه است که استکبار از هر راهی در کشورهای مسلمان جنگ ایجاد کرده تا بتواند به هدف خود برسد اما در این مدت شهید سلیمانی با شجاعت و اقتدار در جنگ های مختلف حضور داشتند و از مهمترین هدف دشمن که تخریب عتبات عالیات بود، جلوگیری کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این که اختلاف بین کشورهای مسلمان هدف دشمن است اظهارداشت: دشمن می کوشد تا اجازه ندهد بین کشورهای اسلامی وحدت ایجاد شود و تلاش دارد تا با ایجاد اختلاف از این اتحاد جلوگیری کند.

وی افزود: یکی از شاهکارهای فرهنگی شهید سلیمانی، برپایی راهپیمایی بزرگ اربعین بود و با توجه به این که این راهپیمایی میلیونی زمینه ساز شهور است با همکاری کشورهای مسلمان این مراسم هر ساله به بهترین شکل برگزار می شد.

سردار کشکولی با اشاره به این که آمریکا امروز در منطقه منزوی است عنوان کرد: امروز آمریکا با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی، دستور ترور فرمانده سپاه قدس را می دهد  و امروز ما در بحث موشکی، مقتدر و ملتی قدرت مند هستیم و همه پایگاه های آمریکا در تیررس سلاح های ماست.

وی بیان کرد: دشمن با این اقدام دست به کاری زد که حیثیت نداشته شان هم رفت و به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران در منطقه در ثبات و امنیت به سر می برد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: شهید سلیمانی به دنبال وحدت بین امت اسلامی بود و با همه افراد و مردم با مهربانی رفتار می کرد و با شهادتش امروز همه عزادار بزرگ مردی هستند که مجاهدانه سالها در برابر دشمن ایستاده است.

وی گفت: در کشور ما حاج قاسم های زیادی تربیت شده اند که هر جایی نیاز باشد در صحنه برای جانفشانی آماده هستند.

سردار کشکولی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا در انتخابات پیش رو حضور مردم کمتر شود اما مردم ایران پر شورتر از گذشته حاضر می شوند و با حضور خود دشمن را مایوس می کنند.

انتهای پیام/