×

شورای ائتلاف لرستان هنوز هیچ کاندیدایی را معرفی نکرده است

  • کد نوشته: 11854
  • بهمن ۲۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز هیچ کاندیدایی در هیچ یک از شهرستان‌های این استان از سوی شورای ائتلاف معرفی نشده است.

    شورای ائتلاف لرستان هنوز هیچ کاندیدایی را معرفی نکرده است
  • در آستانه اغاز زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی، شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

    بسمه تعالی

    وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْ لَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِین ) آل عمران (۱۳۹)

    امام خامنه‌ای مدّظلّه العالی:

     انتخابات نشان دهنده ” عظمت، اقتدار و بصیرت ” ملی ایران است.

    امروز ملّت ایران در چهل و یکمین سالِ بالندگی انقلاب خود با رجزی شهادت طلبانه در اربعین سردار دلها، به میدان آمده است تا خواب پریشان دشمنان انقلاب را بی تعبیر بگذارد و میثاق نامه وفاداری خود با امامین انقلاب را با حماسه دیگری در دوم اسفندماه، مُهر تاییدی ابدی بزند.

    شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن، این آینه رستاخیز بزرگ ملت ایران در برابر استکبار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام سپهبد قاسم سلیمانی، با عنایت به رهنمودهای مسیحایی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی)، در مورد انتخابات، همه دلبستگان این نظام قُدسی را به مشارکت حداکثری و شکوهمند در انتخابات پیش رو، فرا می‌خواند.

    این شورا ضمن دعوتِ همه مردم با بصیرت و نیروهای انقلابی استان به حفظ وحدت و انسجام، اعلام می‌دارد که در هیچ برهه‌ای فضای اختلاف، چنددستگی و تخریب رقبا زیبنده نیروهای انقلابی نبوده و در این شرایط حساس نیز حفظ وحدت و اتّحاد حول محور ولایت، بیرق راهنمای ما در بزرگترین آزمون مردم سالاری در طلیعه گام دوم انقلاب خواهد بود.

    به اطلاع عموم نیروهای انقلابی استان ولایت مدار لرستان می‌رساند تاکنون این شورا درمورد هیچ کدام از شهرستان‌های استان از جمله مرکز استان، نامزدی رامعرفی نکرده است،و هرگونه اعلام اسامی کذب محض و انتشار آن خلاف اخلاق می‌باشد.

    در این راستا با اذعان به این که تعدادی از شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها، هنوز نامزدهای نهایی را اعلام نکرده‌اند به استحضار می‌رساند، وفق آیین نامه موجود، پس از اخذ مصوبات شورای ائتلاف شهرستان‌ها، با جمع بندی آخرین نظر سنجی‌های علمی انجام شده، شورای ائتلاف استانی، بزودی نظر نهایی را اعلام خواهد نمود.

    امید است با مشارکت حداکثریِ ملّت بزرگ و شریف استان، نمایندگانِ آینده، از پشتوانه ای قویتر برای حل مشکلات، برخوردار بوده و در آبادانی این آب و خاک، توفیق بیشتری یابند.

    ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸
    محمدیان
    رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *