×

شکارچیان متخلف در لرستان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 7512
  • بهمن ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس محیط‌زیست شهرستان خرم‌آباد گفت: ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شدند. به گزارش نیساخبر”  علیرضا رحیم  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان متخلف در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: ۲ نفر متخلف که اقدام به شکار ۴ رأس گراز در منطقه سفیدکوه خرم‌آباد کرده بودند دستگیر شدند. وی افزود: از […]

    شکارچیان متخلف در لرستان دستگیر شدند
  • رئیس محیط‌زیست شهرستان خرم‌آباد گفت: ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شدند.

    شکارچی

    به گزارش نیساخبر”  علیرضا رحیم  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان متخلف در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: ۲ نفر متخلف که اقدام به شکار ۴ رأس گراز در منطقه سفیدکوه خرم‌آباد کرده بودند دستگیر شدند.

    وی افزود: از شکارچیان متخلف دوقبضه اسلحه و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد که پرونده این متخلفان پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جرائم زیست‌محیطی به میزان ۳۲ میلیون ریال جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع داده شد.

    طاهر فتح الهی رئیس محیط‌زیست شهرستان سلسله نیز اظهار داشت: دو شکارچی که اقدام به شکار گراز کرده بودند توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان سلسله دستگیر شدند.

    وی بابیان اینکه پس از گشت و کنترل یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان سلسله جهت پایش زیستگاه‌های حیات‌وحش در منطقه جنگلی کاکا رضا، دو متخلف که به‌وسیله سگ‌های شکاری اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس گراز کرده بودند دستگیر شدند.

    رئیس محیط‌زیست شهرستان سلسله بابیان اینکه از این شکارچیان غیرمجاز اسلحه و لاشه یک رأس گراز کشف شد عنوان کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی، ۱۳عدد فشنگ و یک‌رشته قطار کشف و ضبط شد.

    وی بیان کرد: پرونده متخلفان پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جرائم زیست‌محیطی به میزان هشت  میلیون ریال جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف‌شده بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا پایان دادرسی و صدور رأی قطعی زیر نظر سازمان به‌صورت امانی نگهداری می‌شوند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *