×

فرماندار سلسله:
شیب تند مبتلایان به ویروس کرونا در سلسله کنترل شد

  • فروردین ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: با محدودیت های اعمال شده، شیب تند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان کنترل شده و در روزهای گذشته موردی از مرگ و میر در این شهرستان ثبت نشده است.

    شیب تند مبتلایان به ویروس کرونا در سلسله کنترل شد
  • شریف خسروی  افزود: آمار بیماران بستری شده در بیمارستان شهرستان رو به کاهش است اما کماکان آمارهایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارائه می شود نشان از افزایش تعداد بیماران شهرستان دارد در حالی که بیماران این شهرستان در خرم آباد پذیرش نمی شوند و این امر با واقعیت منافات دارد.

    خسروی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله شهرستانی نخبه پرور و مهاجر فرصت است، عنوان کرد: بسیاری از اهالی این شهرستان در مناطقی دیگر از جمله خرم آباد ساکن هستند بنابراین دلیلی ندارد که الشتری های ساکن خرم آباد و دیگر مناطق که با کد ملی این شهرستان به مراکز درمانی خرم آباد مراجعه می کنند جزو آمار شهرستان سلسله حساب شوند.

    فرماندار سلسله ادامه داد: این نوع ارائه آمار، مدیریت شهرستان را سر در گم کرده است چرا که آنچه در عرصه عمل و میدانی شهرستان شاهد آن هستیم با آمارهای ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی همخوانی ندارد و با این شیوه ارائه آمار، مدیریت بر موضوع سخت خواهد شد.

    وی با اشاره به آخرین آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان از میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان سلسله، خاطرنشان کرد: تا به امروز ۱۱۹ مورد مبتلا به ویروس کرونا داشته ایم، در بیمارستان امام شهرستان تعداد ۲۲ نفر بستری هستند که تست ۲ نفر از آنها مثبت اعلام شده و مابقی مشکوک به کرونا هستند و در خرم آباد نیز تست چهار نفر الشتری مثبت اعلام شده است.

    وی گفت: انتظار می رود که دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تفکیک موارد ساکن در دیگر مناطق از آمار مبتلایان الشتری، به این سر در گمی پایان دهد.

    فرماندار سلسله با اشاره به همکاری خوب مردم شهرستان در اعمال قرنطینه خانگی برای کنترل ویروس و قطع زنجیره ارتباطی، افزود: با تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی خوشبختانه شاهد کاهشی شدن شیب ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان بوده ایم و در صورت تداوم این روند، می توانیم در روزهای آینده شاهد ریشه کنی این ویروس در شهرستان باشیم اما به محض خروج از قرنطینه با آمار وحشتناک مبتلایان مواجه خواهیم شد لذا توصیه می کنیم مردم شریف شهرستان کماکان موضوع قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و به به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

    تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در لرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی  ۴۷۰ نفر اعلام شده است که شهرستان سلسله با ۱۱۹ مورد بیشتررین تعداد بیمار را  در بین شهرستانهای استان دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *