×

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
«طرح شهید سلیمانی» با هدف قطع زنجیره کرونا در کشور آغاز شد/ پیش‌بینی مهار شیوع ویروس طی ۴ ماه

  • آبان ۲۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سردار سلیمانی با اعلام آغاز «طرح شهید سلیمانی» با هدف قطع زنجیره کرونا در کشور گفت: امیدواریم با همکاری شبکه بسیج در سراسر کشور طی این طرح شیب نزولی شیوع ویروس کرونا آغاز شود و در مدت ۴ ماهه این ویروس در شهرها مهار شود.

    «طرح شهید سلیمانی» با هدف قطع زنجیره کرونا در کشور آغاز شد/ پیش‌بینی مهار شیوع ویروس طی ۴ ماه
  • سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در مراسم آغاز طرح تکمیلی شهید سلیمانی با عنوان “مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا” به صورت ویدئو کنفرانس در مشهد ضمن تبریک ایام پربرکت ماه ربیع الاول و تشکر از حضور مسئولان استانی در  طرح بزرگ و ملی در مقابله با ویروس کرونا گفت: این طرح تکمیلی مبازره با کرونا تحت عنوان شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت از کنار مضجع شریف رضوی آغاز شد و در سراسر کشور دنبال خواهد شد.

    وی با بیان اینکه با بگارگیری همه ظرفیت های استانی در قرارگاه مشترک بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت راهبری و هدایت خواهد شد افزود: قرارگاه های محلی، شهرستانی و استانی و گروه های تخصصی مستقر و پایگاه‌های سلامت متشکل از پایگاه های بسیج با ظرفیت علما، ائمه جمعه و جماعات فعال می شوند و همه ظرفیت ها در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین این طرح تکمیلی را با همکاری وزارت بهداشت و مردم پایه و برخوردار از بالاترین سطح علمی دانست و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری شبکه بسیج در سراسر کشور طی این طرح در فاصله زمانی پیش‌بینی شده با عنایت الهی شیب نزولی شیوع ویروس کرونا آغاز شود و در مدت ۴ ماهه ویروس کرونا در شهرها مهار و کنترل شود.

    وی افزود: در پی مهار این ویروس اقدامات بعدی استمرار خواهد یافت و ار این طرح ها باعث ریشه‌کن شدن ویروس خواهد شد و البته سایر اقدامات انجام می‌شود و کمک‌هایی که به دستگاه بهداشت و درمانی کشور شده ادامه دارد.

    سردار سلیمانی تصریح کرد: این طرح با رویکرد قطع زنجیره ویروس کرونا است و حمایت های لازم از این طرح و بیماران شناسایی شده به صورت هوشمند در منازل یا مراکز قرنطینه انجام می شود.

    وی با اشاره به انجام حمایت های دارویی و سایر حمایت‌های معیشتی در این طرح افزود: هر گونه تمهیدات لازم از سوی سازمان بسیج مستضعفین صورت خواهد گرفت و البته تمهیدات اجرای این طرح در خراسان رضوی کامل و بدون عیب و نقص است و در مرحله اجرا این طرح خدماتی به مردم کامل تر خواهد شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *