×

ظرفیت تولید ۴ هزار تن عرقیات گیاهی در سلسله

  • خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ظرفیت تولید بیش از ۴ هزار تن عرقیات گیاهی در شهرستان سلسله ایجاد شده است. به گزارش نیساخبر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله گفت:سالانه امکان نولید ۴ هزار و ۳۰۰ تن عرقیات گیاهی در کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی شهرستان سلسله ایجاد شده است. هادی سپهوند  گفت: گل محمدی، گل گاوزبان، نعناع ،نعناع […]

    ظرفیت تولید ۴ هزار تن عرقیات گیاهی در سلسله
  • ظرفیت تولید بیش از ۴ هزار تن عرقیات گیاهی در شهرستان سلسله ایجاد شده است.

    به گزارش نیساخبر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله گفت:سالانه امکان نولید ۴ هزار و ۳۰۰ تن عرقیات گیاهی در کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی شهرستان سلسله ایجاد شده است.
    هادی سپهوند  گفت: گل محمدی، گل گاوزبان، نعناع ،نعناع فلفلی، شوید، گشنیز، بابونه، آویشن از جمله گیاهان دارویی کشت شده در این کارگاه صنعتی است.
    وی گفت: کارخانه تولید عرقیات گیاهی  در منطقه پرسک سلسله اولین کارخامه صنعتی تولید اسانس و عرقیات گیاهان  دارویی در لرستان است که ظرفیت تولید ۴ هزار و ۳۰۰ تن اسانس و عرقیات گیاهان دارویی را دارد .
    سپهوند افزود: این کارخانه شامل ۴ مرحله تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی، تولید نوشابه های گیاهی، تولید کرم، لوسیون و تولید گیاهان دارویی است .
    وی با بیان اینکه به علت  کمبود مواد هم اکنون با یک سوم  ظرفیت کار می کند گفت: این کارگاه  از سال ۷۲ فعالیت خود را در زمینه تولید عرقیات گیاهان دارویی به روش سنتی آغاز کرد.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *