×

ظرفیت نخبگان برای رشد و توسعه شهرستان سلسله به کار گرفته شود

  • تیر ۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مردم در بخش اقتصاد با مشکلات بسیاری مواجه هستند گفت: باید تلاش شود از ظرفیت و وجود نخبگان در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان استفاده شود. به گزارش  نیساخبر،حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان سلسله با اشاره به اینکه […]

    ظرفیت نخبگان برای رشد و توسعه شهرستان سلسله به کار گرفته شود
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مردم در بخش اقتصاد با مشکلات بسیاری مواجه هستند گفت: باید تلاش شود از ظرفیت و وجود نخبگان در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان استفاده شود.

    ظرفیت نخبگان برای رشد و توسعه شهرستان سلسله به کار گرفته شود

    به گزارش  نیساخبر،حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان سلسله با اشاره به اینکه کل مسئولیت‌های یک فرماندار در دو واژه هماهنگی و نظارت خلاصه می‌شود، اظهار داشت: برای هر یک دستگاه متولی تعریف‌شده و وظیفه اجرای مستقیمی بر عهده فرمانداران نیست اما فرمانداران مسئله هماهنگی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی هستند.

    وی بابیان اینکه اگر فرمانداری وقت خود را صرف تحقق این دو وظیفه کند با موفقیت روبه‌رو می‌شود افزود: ازجمله موفقیت‌های فرماندار سابق شهرستان می‌توان به برگزاری چهار انتخابات سالم، بدون حاشیه و امن در سطح ملی و محلی و همچنین طرح آزادسازی حریم رودخانه کهمان اشاره کرد.

    معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه شهرستان سلسله بیشترین تحصیل‌کرده‌ها را در سطح استان به خود اختصاص داده است عنوان کرد: باید تلاش شود از ظرفیت و وجود این نخبگان در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان استفاده شود.

    وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی استان و همچنین شهرستان استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف است بیان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات و مسائل مالی دولت نمی‌تواند در همه زمینه‌های اقتصادی تمامی وظایف را به دوش بکشد بنابراین حضور سرمایه گذران بخش خصوصی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

    خجسته پور با تأکید بر اینکه شرط تحقق برنامه‌های دولت وجود تعامل و هماهنگی در دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: در این راستا تعامل با قوا، نهادها و مجموعه‌های خارج از دولت و همچنین استفاده از ظرفیت شورای تأمین، احزاب و گروه‌های سیاسی، ظرفیت و توان سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی می‌تواند در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان تأثیرگذار باشد.

    وی تصریح کرد: تعامل با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌تواند به فرماندار جدید در پیشبرد برنامه‌ها و رشد و توسعه شهرستان کمک شایانی کند.

    معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مردم در بخش اقتصاد با مشکلات بسیاری مواجه هستند گفت: باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و همگام باسیاست‌های کلی نظام و اجرای برنامه‌های دولت حرکت کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *