×

عدم شفاف سازی از موانع اقتصاد مقاومتی است/ لزوم توجه به رونق بخش مسکن

  • کد نوشته: 6893
  • آبان ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: در فعالیت های اقتصادی باید زمینه ای فراهم کنیم که شفاف سازی صورت گیرد چراکه برخی با زد و بند و به بهانه فعالیت های اقتصادی تسهیلات زیادی دریافت می کنند.   به گزارش نیساخبر، سردار حبیب الله توکلی پیش از ظهر امروز در دومین همایش طلایه […]

    عدم شفاف سازی از موانع اقتصاد مقاومتی است/ لزوم توجه به رونق بخش مسکن
  • عدم شفاف سازی از موانع اقتصاد مقاومتی است/ لزوم توجه به رونق بخش مسکن

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: در فعالیت های اقتصادی باید زمینه ای فراهم کنیم که شفاف سازی صورت گیرد چراکه برخی با زد و بند و به بهانه فعالیت های اقتصادی تسهیلات زیادی دریافت می کنند.

     

    به گزارش نیساخبر، سردار حبیب الله توکلی پیش از ظهر امروز در دومین همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگی استان لرستان اظهار داشت: بسیج امروزه در جهان به یک الگو تبدیل شده و چشم مستضعفان جهان به بسیج است.

     

    وی با بیان اینکه بسیج یکی از قدرتمندترین تشکیلات انسانی است، عنوان کرد: امروز افتخار می کنیم که حرف و عمل بسیج یکی است و هر جا مسئولیتی برداشته سعی داشته انجام بدهد.

     

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان فشارهای اقتصادی را ابزارهای زورگویان عالم برای تسلیم دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد اسلامی است و اگر موانع آن برطرف شود اقتصادی پویا خواهیم داشت.

     

    سردار توکلی تصریح کرد: برای رشد صنایع کوچک و تبدیلی زحمات زیادی در استان کشیده شده و باید این طرح ها پشتیبانی شوند چراکه نفع آن‌ها به خانواده، جامعه و ایران اسلامی می رسد.

     

    وی عدم شفاف سازی را اولین مانع اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در فعالیت های اقتصادی باید زمینه ای فراهم کنیم که شفاف سازی صورت گیرد چراکه برخی با زد و بند و به بهانه فعالیت های اقتصادی تسهیلات زیادی دریافت می کنند.

     

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان هزینه های غیرضروری را دیگر مانع اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: سودهای کلان بانکی نیز یکی از موانع اقتصادی مقاومتی هستند.

     

    سردار توکلی با بیان اینکه برخی قوانین مانع اقتصاد مقاومتی بوده و نیاز به اصلاح دارند، یادآور شد: حمایت از تولید داخلی در بخش دولتی و غیردولتی نیز برای رشد اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.

     

    وی عنوان کرد: بخش عمده بازار ما وابسته به مسکن است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بخش مسکن رونق پیدا کند.

     

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *