×

عزت ایران اسلامی موجب خشم آمریکا شده است

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: عزت و استقلال ایران اسلامی موجب خشم آمریکا شده اما ایران اسلامی برای فتح قله‌های پیشرفت جهانی از حرکت بازنخواهد ایستاد. به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر  گفت: خروج آمریکا از برجام یک هشدار جدی به دولت ایران بود […]

    عزت ایران اسلامی موجب خشم آمریکا شده است
  • مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: عزت و استقلال ایران اسلامی موجب خشم آمریکا شده اما ایران اسلامی برای فتح قله‌های پیشرفت جهانی از حرکت بازنخواهد ایستاد.

    به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر  گفت: خروج آمریکا از برجام یک هشدار جدی به دولت ایران بود که در شرایط حساس باید هوشمندانه‌تر عمل کرده تا عزت، اقتدار و استقلال مردم ایران اسلامی پایمال نشود.

    وی با اشاره به خروج ترامپ از برجام تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبوده چراکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همیشه فرموده‌اند؛ آمریکا قابل‌اعتماد نیست، و امروز این امر مورد انسجام و اتحاد هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی خواهد بود.

    عبدلی با تأکید بر اینکه آمریکا علیه ایران جنگ روانی به راه انداخته خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد جنگ روانی علیه ملت ایران به راه انداخته و بازار اقتصاد ایران را نابود کرده تا به اهداف خود برسد ولی دولت و مردم باید کنار هم باشند تا برای مشکلات مهمی که در بخش‌های مختلف اقتصادی هست راه‌حل‌های مدبرانه‌ای اتخاذ کنند.

    وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در منطقه افزود: آمریکا با خروج از برجام قصد داشت به دلیل شکست‌های پی‌درپی در سوریه، عراق و لبنان و به مخاطره افتادن منافع اقتصادی خود از ملت ایران انتقام سیاسی گرفته درحالی‌که ایران این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

    انتهای پیام/

     منبع: خبرگزاری بسیج

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *