×

عزم دولت سیزدهم برای تکمیل راه‌های لرستان/ مصوبات سفر رئیس جمهور در حال پیگیری است

  • اسفند ۱۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • استاندار لرستان از پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور برای تکمیل راه‌های این استان و عزم دولت برای تکمیل پروژه‌های استان خبر داد.

    عزم دولت سیزدهم برای تکمیل راه‌های لرستان/ مصوبات سفر رئیس جمهور در حال پیگیری است
  • فرهاد زیویار استاندار لرستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل چهار خطه‌های این استان را پیگیری کرد.

    استاندار لرستان در خصوص این جلسه گفت: در ادامه پیگیری‌های مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، روند اجرای پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در برنامه کاری امروز قرار گرفت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی جلسه‌ای با مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در تهران برگزار شد.

    زیویار اظهار داشت: طرح موضوع تأمین منابع مالی جاده خرم‌آباد _ پلدختر از مهمترین موارد پیگیری شده در جلسه با دکتر خادمی بود که این پروژه در قالب ماده ۵۶ با مشارکت بانک ملی و بانک سپه مطرح است و امروز بر تسریع در تامین منابع پروژه برای ادامه روند کار تاکید شد.

    وی افزود: راه آهن دورود_خرم‌آباد دیگر پروژه عنوان شده بود که به دلیل مشکلات در تامین منابع، برای ادامه روند احداث پروژه پیگیری‌های خوبی صورت گرفت و گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه به معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه شد.

    استاندار لرستان با اشاره به اینکه تلاش برای تکمیل چهار خطه‌های استان بی وقفه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چهارخطه‌های استان و همچنین تکمیل آزاد راه خرم‌آباد_بروجرد_اراک نیز در این جلسه مطرح و بر تسریع در روند اجرای آنها و تزریق اعتبارات به پروژه‌ها تاکید شد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با تایید مطالبات استان در حوزه‌های مختلف قول مساعد داد و مقرر شد در خصوص جاده خرم‌آباد_ پلدختر هر چه سریعتر تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی، بانک سپه و بانک ملی منعقد شود و در مورد سایر پروژه‌ها نسبت به تامین منابع مالی آنها اقدام لازم انجام پذیرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *