×

فراخوان جذب طلبه برای فعالیت در مناطق محروم لرستان

  • کد نوشته: 12656
  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون قرارگاه پیشرفت استان لرستان گفت: امسال نیز قرارگاه پیشرفت استان تصمیم به جذب روحانی با روحیه جهادی و انقلابی کرده و طلبه‌ها عموما در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مشغول به کار می‌شوند.

    فراخوان جذب طلبه برای فعالیت در مناطق محروم لرستان
  • سامان احمدی  با اشاره به فراخوان جذب طلبه در روستاها اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف معاونت قرارگاه پیشرفت استان استقرار روحانی و حمایت از روحانی برای رسیدن به اهداف نظام است‌.

    وی با بیان اینکه امام روستا یعنی همه کاره روستا عنوان کرد: در واقع امام روستا در راستای رفع موانع زیرساخت‌ها، پیگیری سلامت مردم در حوزه درمان و پیشگیری همچنین موضوع تعلیم و تربیت و اشتغال مردم روستا تلاش می‌کند.

    معاون قرارگاه پیشرفت استان گفت: امام روستا باید با عشق و علاقه برای رفع محرومیت و فقر فرهنگی تلاش و روستا را به سطحی از آبادانی برساند.

    احمدی افزود: امسال نیز قرارگاه پیشرفت استان تصمیم به جذب روحانی با روحیه جهادی و انقلابی کرد.

    وی به شرایط جذب روحانی نیز اشاره و گفت: متاهل بودن، دارا بودن سطح یک حوزه‌های بلند مدت از جمله شرایط جذب روحانی است.

    معاون قرارگاه پیشرفت استان ادامه داد: طلبه‌ها عموما در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با ضربات شش تا نه محرومیت مشغول به کار می‌شوند.

    به گفته احمدی طلبه‌هایی که در آزمون پذیرفته می‌شوند باید حداقل یکسال در روستا مستقر باشند.

    وی با اینکه محدودیتی برای پذیرش طلبه نداریم، عنوان کرد: اما ظرفیت فعلی استان به تعداد هشت دهستان استان با ۳۶۰ روستا است.

    معاون قرارگاه پیشرفت استان در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: فراخوان از ده خرداد تا بیست خرداد ادامه دارد و برگزیدگان پس از قبولی در آزمون استانی به مرحله ملی راه پیدا و در نهایت ده تیرماه فعالیت خود را آغاز  می‌کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *