×

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال ۹۹

  • کد نوشته: 12694
  • خرداد ۲۸, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها ،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی تیر ماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

    فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال ۹۹
  • سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

    در این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

    این دسته از افراد باید به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند ، برای معاینه به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و درصورت تایید سلامت در زمینه ویروس کرونا ، برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را روز اعزام همراه داشته باشند. همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ،مشمولان مجدد در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

    سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه تاکید کرده که عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *