×

فرماندار سلسله : دست رانت خواران باید از دامن دولت کوتاه شود

  • کد نوشته: 8243
  • تیر ۲۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  •  فرماندار سلسله گفت: دست رانت خورانی که مصلحت و منفعت فردی را بر منافع عمومی مردم ترجیح می دهند باید از دامن دولت کوتاه کنیم.   به گزارش نیساخبر“شریف خسروی  با اشاره به واکنش های ایجاد شده در فضای مجازی در مورد جابه جایی عکس رئیس جمهوری از اتاق وی اظهار داشت: معمولا در اتاق […]

    فرماندار سلسله : دست رانت خواران باید از دامن دولت کوتاه شود
  •  فرماندار سلسله گفت: دست رانت خورانی که مصلحت و منفعت فردی را بر منافع عمومی مردم ترجیح می دهند باید از دامن دولت کوتاه کنیم.

     

    به گزارش نیساخبر“شریف خسروی  با اشاره به واکنش های ایجاد شده در فضای مجازی در مورد جابه جایی عکس رئیس جمهوری از اتاق وی اظهار داشت: معمولا در اتاق مدیران از عکس مسئولان ارشد نظام استفاده می شود حال آنکه عکس جانمایی شده در اتاق من بنری بود که تبلیغ یک شرکت خصوصی زیر آن نوشته شده بود.

    وی با بیان اینکه اتاق فرماندار نباید محل تبلیغات شرکت های خصوصی باشد، افزود: گرچه اعتقاد ما بر این است که باید از این شرکت ها برای رشد و توسعه شهرستان حمایت کرد اما معمولا استفاده از بنر در موقعیت ها و جلسات روزمره ای که برگزار می شود، کاربرد دارد و به لحاظ زیبایی شناختی نیز استفاده از بنر به جای تابلو کار جالبی نیست.

    فرماندار سلسله گفت: روابط عمومی فرمانداری قاب عکسی که عکس امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در آن باشد، در اختیار نداشت لذا بعد از برداشتن بنر و جابه جایی آن اقدام به نصب عکسی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری کرد.

    وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید بنای شکایت از کسی ندارد، تصریح کرد: این سر و صداها و واکنش های ایجاد شده در فضاهای مجازی از سوی اشخاصی صورت گرفت که قبلا به عنوان پیمانکار بخشداری کارهایی را برعهده گرفته بودند که صلاحیت انجام آن را نداشتند و اسناد آن هم موجود است.

    خسروی با اشاره به قطع رانت این افراد، خاطرنشان کرد: در راستای پاسداری و حفاظت از حقوق عمومی و بیت المال پاکسازی این افراد را آغاز کرده ایم لذا به دنبال بهانه ای برای تلافی بودند و جابه جایی عکس را بهانه ای برای تخریب بنده قرار دادند.

    وی افزود: بنر قبلی نیز در حال حاضر در بخش دیگری از اتاق بنده نصب شده است.
    فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق عمومی مردم گفت: این افراد فقط منتسب به یک جریان فکری هستند و هیچ چارچوب فکری خاصی ندارند لذا اگر ما رانت این افراد را قطع نمی کردیم اینگونه روی این مسئله مانور نمی دادند و چه بسا از این به بعد هم به تخریب هایی از این قبیل ادامه دهند.

    وی با اشاره به مشخص بودن مرز فعالیت هر دستگاه اجرایی و لزوم وحدت مسئولان، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد در شرایط فعلی حاکم بر کشور که نوعی هجمه علیه ارکان جمهوری اسلامی شکل گرفته عده ای رانت خوار بخواهند وحدت مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.

    خسروی با تاکید بر اینکه طیف های فکری خاص باید در چارچوب اصول فکری خود حرکت کنند، گفت: اصلاح طلب و اصولگرا بودن نباید منشا درآمدزایی باشد.
    وی با تاکید بر اینکه ضرورت کشور بر حفظ وحدت میان مردم و مسئولان است، تصریح کرد: در کشوری همچون فرانسه وقتی حزب مخالف دولت مستقر روی کار می آید آن هایی که مسئولیت دستشان نیست از دولت مستقر حمایت می کنند چرا که همه در برابر کشور و مردم مسئولیت دارند.

    فرماندار سلسله افزود: اصل کار را در خدمت به مردم قرار داده ایم و برای روشن شدن افکار عمومی به عنوان یک وظیفه بر خود دانستیم که این شفافیت را برای مردم ایجاد کنیم چرا که از لوازم امانتداری ایجاد شفافیت است و تا زمانی که به عنوان خادم مردم در شهرستان سلسله مشغول خدمت باشم اجازه سوء استفاده از پست و موقعیت را به هیچکس نخواهم داد.

    چندی پیش مطلبی با موضوع برداشتن عکس رئیس جمهوری از اتاق فرماندار سلسله که پیش از انتصاب وی در این اتاق نصب بود در فضای مجازی منتشر شد که واکنش هایی را به همراه داشت حال آنکه این بنر و نه عکس فقط از بخشی از اتاق فرماندار به بخش دیگر جابه جا شده بود.

     

    انتهای پیام /

    منبع:ایرنا

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *