×

فرماندار سلسله: دشمنان هرگز نخواهند توانست امنیت کشور را به چالش بکشند

  • خرداد ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران، گفت: بی‌گمان این حادثه موجب وحدت و یکپارچگی ملی در ایران خواهد شد و عزم ملت ایران را برای حفظ تمامیت و سرافرازی این سرزمین جزم خواهد کرد. به گزارش نیساخبر ؛ فرماندار سلسله ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی […]

    فرماندار سلسله: دشمنان هرگز نخواهند توانست امنیت کشور را به چالش بکشند
  • دشمنان هرگز نخواهند توانست امنیت کشور را به چالش بکشند

    فرماندار سلسله ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران، گفت: بی‌گمان این حادثه موجب وحدت و یکپارچگی ملی در ایران خواهد شد و عزم ملت ایران را برای حفظ تمامیت و سرافرازی این سرزمین جزم خواهد کرد.

    به گزارش نیساخبر ؛ فرماندار سلسله ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی تهران وهمچنین آرزوی سلامت عاجل برای حادثه‌دیدگان و مجروحان اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده و نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب و اقتدار مسئولان خواب دشمنان بزدل و ترسو را برهم زده و برای همین با انجام حرکت‌های تروریستی قصد ضربه‌زدن به این اقتدار را دارند.

     

    نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد نا امن کردن کشور هستند که با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

    وی تصریح کرد: تروریست‌های کور دل به مردم روزه‌داری که به دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بودند رحم نکرده و آنان همچون سرورشان امام حسین(ع) با لب تشنه به شهادت رساندند اما اینگونه اقدامات هرگز از اراده و وحدت مردم ایران کم نخواهد کرد.

    فلاح‌نژاد افزود: بی‌گمان این حادثه موجب وحدت و یکپارچگی ملی در ایران خواهد شد و عزم ملت ایران را برای حفظ تمامیت و سرافرازی این سرزمین جزم خواهد کرد.

    وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی که از عزت روزافزون ایران اسلامی خشمگین هستند با استفاده از عمال و مزدوران خویش اقدام به حملات کور کرده تا به زعم خویش امنیت بی‌بدیل موجود در کشور را به چالش بکشانند و این خود نشانگر ذلت و خواری آنها می‌باشد.

    فرماندار سلسله خاطرنشان ساخت: ملت ایران می‌دانند که نیروهای جان بر کف امنیتی‌ کشور مجال هرگونه حرکت‌های کور تروریستی را از دشمنان قسم‌خورده انقلاب خواهند گرفت.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: لرسو

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *