×

فرماندار پلدختر : به‌ طور حتم مجبور به جیره‌بندی آب می‌شویم

  • تیر ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار پلدختر گفت: متأسفانه در پلدختر با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم. به گزارش نیساخبر“نعمت اله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر بابیان این‌که آب مایه حیات و نعمت بی‌نظیری است اظهار داشت: با افزایش دما در […]

    فرماندار پلدختر : به‌ طور حتم مجبور به جیره‌بندی آب می‌شویم
  • کمبود آب در روستای فیض آباد - 5 کیلومتری مشهد

    فرماندار پلدختر گفت: متأسفانه در پلدختر با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

    به گزارش نیساخبر“نعمت اله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر بابیان این‌که آب مایه حیات و نعمت بی‌نظیری است اظهار داشت: با افزایش دما در فصل تابستان و به‌تبع افزایش مصرف آب بعضی نقاط شهری و روستاهای اطراف شهر پلدختر متأسفانه دچار افت فشار آب‌شده و آب به‌خوبی به آن‌ها نمی‌رسد.

    وی به موضوع صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود:با توجه به کمبود آب در فصل گرما، چنانچه در مصرف آب صرفه‌جویی نشود در این شهرستان با مشکل روبه‌رو خواهیم شد که این موضوع مستلزم صرفه‌جویی جدی مردم در مصرف آب است.

    فرماندارپلدختر به فعالیت کارواش‌های سطح شهر پلدختر اشاره و عنوان کرد: در این کارواش‌ها تانکرهای ۲ تا ۱۰۰ هزار لیتری آب در آن ذخیره می‌شود که این مسئله باوجود کمبود آب مشکلی برای کاهش آب آشامیدنی مردم منطقه تنگ علی پلدختر و روستاهای اطراف شهر می‌شود.

    وی بیان کرد: تعداد این کارواش‌ها زیاد بوده و متأسفانه بدون مجوز فعالیت می‌کنند از طرفی تنها منبع درآمد خانواده‌ها هستند اما به‌ناچار و به دلیل کاهش شدید آب آشامیدنی مردم قرار است این موضوع و جمع‌آوری کارواش‌ها در شورای تأمین شهرستان مطرح و موردبررسی قرار گیرد.

    دستیاری تصریح کرد: منبع و مخزن‌های ذخیره آب شهر نظر بازدید قرار گرفت باوجود فعالیت شبانه‌روزی شش پمپاژ در سطح شهرستان اما متأسفانه با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

    وی خاطرنشان کرد: چنانچه مردم در فصل تابستان صرفه‌جویی پنج‌تا ۱۰ درصد مصرف آب را رعایت و در این زمینه همکاری لازم با آب و فاضلاب شهرستان را داشته باشند با تنش کمبود آب آشامیدنی کمتر روبه‌رو خواهیم شد.

    انتهای پیام/

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *