×

فرمانده انتظامی پلدختر: معتادان متجاهر شهرستان پلدختر جمع‌آوری شدند

  • فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی پلدختر به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: معتادان متجاهر این شهرستان جمع‌آوری شدند. به گزارش نیساخبر“سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در راستای تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح نظارت و کنترل ۱۵۵ معتاد متجاهر دستگیر و پنج دستگاه […]

    فرمانده انتظامی پلدختر:  معتادان متجاهر شهرستان پلدختر جمع‌آوری شدند
  • طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان

    فرمانده انتظامی پلدختر به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: معتادان متجاهر این شهرستان جمع‌آوری شدند.

    به گزارش نیساخبر“سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در راستای تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح نظارت و کنترل ۱۵۵ معتاد متجاهر دستگیر و پنج دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و مدارک لازم توقیف شد.

    وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز باهدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان در دستور کار مأموران انتظامی پلدختر قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی پلدختر بابیان این‌که اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان متجاهر با قوت ادامه دارد عنوان کرد: معتادان پس از جمع‌آوری تحویل مراکز ترک اعتیاد می‌شوند.

    وی ارتقا ضریب امنیت اجتماعی را نیازمند تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با این‌گونه رفتارها برخورد می‌کند و با مشارکت همگا ، دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند.

    عبدالوند تصریح کرد: شهروندان در مبارزه با بلای خانمان‌سوز اعتیاد با نیروی انتظامی همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه جرائم، اخبار و اطلاعات در زمینه مواد مخدر موارد مشکوک و یا هر تخلف در این رابطه با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *