×

فرمانده انتظامی پل‌دختر خبر داد کشف محموله قاچاق به ارزش ۲٫۵ میلیارد ریال در پل‌دختر

  • آذر ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی پل‌دختر از کشف محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. صفر عبدالوند روز دوشنبه  اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی و قاچاق کالا در سال اقتصاد مقاومتی، نیروی انتظامی پل‌دختر هفته گذشته تعداد چهار دستگاه کامیونت و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق […]

    فرمانده انتظامی پل‌دختر خبر داد کشف محموله قاچاق به ارزش ۲٫۵ میلیارد ریال در پل‌دختر
  • فرمانده انتظامی پل‌دختر از کشف محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    صفر عبدالوند روز دوشنبه  اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی و قاچاق کالا در سال اقتصاد مقاومتی، نیروی انتظامی پل‌دختر هفته گذشته تعداد چهار دستگاه کامیونت و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق توقیف شد.

    وی افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۲ هزار انواع باطری، کمپوت، آب‌میوه، شامپو، قهوه، ۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه یخچال فریزر قاچاق کشف شد.

    فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

    وی افزود: در این رابطه پنج نفر قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

    عبدالوند خاطرنشان کرد: همچنین طی هفته‌های اخیر با حضور رسانه‌ها تعداد زیادی اتوبوس که در حمل و جابجایی کالای قاچاق دخیل و نقش اصلی را ایفا کردند در شهرستان پل‌دختربه دام افتادند.

    وی با بیان اینکه رانندگان این خودروها وظیفه اصلی خود را فراموش کرده‌اند، افزود: شرکت‌های مسافربری و رانندگان اتوبوس به جای جابجایی مسافر به حمل کالای قاچاق می‌پردازند.

    فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: پلیس به پایانه‌های مسافربری در جهت نظارت بیشتر بر این‌گونه شرکت‌ها و دارندگان اتوبوس تذکر می‌دهد که در حیطه وظایف خود عمل کنند.

    وی افزود: مبارزه با کالای قاچاق موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود و این‌گونه طرح‌ها از راهبردهای پلیس در پیشبرد اهداف این موضوع است و نیروی انتظامی به‌هیچ‌وجه اجازه حمل کالای قاچاق در شهرستان را به قاچاقچیان نمی‌دهد.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *